Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17883
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сінченко, Євгенія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-05T12:26:45Z | - |
dc.date.available | 2024-01-05T12:26:45Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17883 | - |
dc.description | Сінченко Є. В. Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 65 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 52 джерела. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної освіти; теоретично обґрунтовано модель педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 65 pages of printed text. The list of references includes 52 sources. The purpose of the study: development and theoretical substantiation of pedagogical conditions for the formation of health-saving competence in children of older preschool age. The object of the study: the process of formation of health-preserving competence in children of older preschool age. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of health care competence in children of older preschool age. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; the state of the investigated problem in pedagogical theory and practice of modern preschool education is clarified; the model of pedagogical conditions for the formation of health-saving competence in children of older preschool age is theoretically substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | здоров'язбережувальна компетентність | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | older preschool children | uk |
dc.subject | formation | uk |
dc.subject | health care competence | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sinchenko.pdf | Магістерська робота | 627.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.