Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСінченко, Євгенія Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-01-05T12:26:45Z-
dc.date.available2024-01-05T12:26:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17883-
dc.descriptionСінченко Є. В. Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 65 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 52 джерела. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної освіти; теоретично обґрунтовано модель педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 65 pages of printed text. The list of references includes 52 sources. The purpose of the study: development and theoretical substantiation of pedagogical conditions for the formation of health-saving competence in children of older preschool age. The object of the study: the process of formation of health-preserving competence in children of older preschool age. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of health care competence in children of older preschool age. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; the state of the investigated problem in pedagogical theory and practice of modern preschool education is clarified; the model of pedagogical conditions for the formation of health-saving competence in children of older preschool age is theoretically substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectздоров'язбережувальна компетентністьuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectolder preschool childrenuk
dc.subjectformationuk
dc.subjecthealth care competenceuk
dc.titleПедагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sinchenko.pdfМагістерська робота627.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.