Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17886
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоболь, Софія Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-01-05T12:38:52Z-
dc.date.available2024-01-05T12:38:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17886-
dc.descriptionСоболь С. І. Казкотерапія, як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник М. А. Томченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 59 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 20 джерел. Мета роботи: дослідити особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку засобом казкотерапії. Обєкт дослідження: мовлення дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: розвиток мовлення дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі з’ясована проблема розвитку мовлення дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній літературі; значення та роль казки у вихованні дітей дошкільного віку; особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку засобом казкотерапії; дослідження стану розвитку мовлення дітей дошкільного віку; педагогічні умови використання казкотерапії, як засобу розвитку мовлення дітей дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 55 pages of printed text. The list of references includes 20 sources. The purpose of the work: to investigate the peculiarities of the speech development of preschool children by means of fairy-tale therapy. Object of research: speech of preschool children. The subject of research: the development of speech of preschool age. In the qualification work, the problem of speech development of preschool children in psychological and pedagogical literature is clarified; the meaning and role of fairy tales in the education of preschool children; peculiarities of the speech development of preschool children by means of fairy-tale therapy; research on the state of speech development of preschool children; pedagogical conditions of using fairy-tale therapy as a means of speech development of preschool children.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectказкотерапіяuk
dc.subjectказкаuk
dc.subjectмовленняuk
dc.subjectрозвиток мовленняuk
dc.subjectfairytale therapyuk
dc.subjectfairy taleuk
dc.subjectspeechuk
dc.subjectspeech developmentuk
dc.titleКазкотерапія, як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sobol S. I..pdfМагістерська робота549.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.