Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФролов, Роман Вікторович-
dc.date.accessioned2024-01-06T14:11:55Z-
dc.date.available2024-01-06T14:11:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17953-
dc.descriptionФролов Р. В. Гендерний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів закладів вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 73 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 73 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 1 рисунок, 1 додаток. Перелік посилань включає 43 джерела. Мета дослідження: виявити та обґрунтувати засоби, що забезпечують інтеграцію гендерного підходу в професійну підготовку майбутніх педагогів закладів вищої освіти. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти. Предмет дослідження: особливості інтеграції гендерного підходу у професійній підготовці педагогів закладів вищої освіти. У роботі визначено основні дослідницькі позиції вітчизняних і зарубіжних науковців щодо розуміння феномену «гендер»; виокремлено передумови і джерела виникнення гендерного підходу, причини врахування та втілення його ідей в національну систему вищої освіти; узагальнено набутий досвід щодо труднощів, досягнень і стратегій інтеграції гендерного підходу в національну систему вищої освіти; експериментально досліджено особливості інтеграції гендерного підходу у професійну підготовку майбутніх педагогів закладів вищої освіти. Практичне значення дослідження: розроблено методику діагностики рівнів гендерної компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 73 pages of printed text, contains 1 table, 1 figure, 1 appendix. The list of references includes 43 sources. The purpose of the research: to identify and substantiate the means that ensure the integration of the gender approach in the professional training of future teachers of higher education institutions. Object of research: the process of professional training of future teachers of higher education institutions. The subject of the study: peculiarities of the integration of the gender approach in the professional training of teachers of higher education institutions. The work defines the main research positions of domestic and foreign scientists regarding the understanding of the "gender" phenomenon; the prerequisites and sources of the emergence of the gender approach, the reasons for taking into account and implementing its ideas into the national system of higher education are highlighted; the experience gained regarding the difficulties, achievements and strategies of integrating the gender approach into the national system of higher education is summarized; the peculiarities of the integration of the gender approach in the professional training of future teachers of higher education institutions were experimentally investigated. The practical significance of the study: a methodology for diagnosing the levels of gender competence of future teachers of higher education institutions has been developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectґендерuk
dc.subjectґендерні компетентностіuk
dc.subjectґендерний підхідuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectgenderuk
dc.subjectgender competencesuk
dc.subjectgender approachuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectstudentuk
dc.titleГендерний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів закладів вищої освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frolov.pdfМагістерська робота607.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.