Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШутенко, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2024-01-06T14:21:34Z-
dc.date.available2024-01-06T14:21:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17957-
dc.descriptionШутенко О. О. Формування ключових компетентностей студентів педагогічних вишів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 1 рисунок, 2 додатки. Перелік посилань включає 36 джерел. Мета: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективності педагогічних умов формування інформаційно-комунікаціної компетенції, як ключової для майбутнього педагога. Об'єкт дослідження: навчальний процес підготовки майбутніх педагогів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування інформаційно-комунікаціної компетенції, як ключової компетенції майбутнього педагога. У роботі здійснено науково-теоретичний аналіз сутності компетентнісного підходу; проаналізовано підходи до визначення ключових компетентностей та класифікацію основних видів ключових компетентностей сучасного педагога; виявити місце інформаційно-комунікаційної компетентності педагога серед основних видів ключових компетентностей; досліджено педагогічні умови формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів педагогічних вишів. Практичне значення роботи полягає в експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов формування інформаційно-комунікаціної компетенції.uk
dc.description.abstractEN : The work is laid out on 66 pages of printed text, contains 4 tables, 1 figure, 2 appendices. The list of references includes 36 sources. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of information and communication competence, as a key for the future teacher. Object of research: the educational process of training future teachers. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of information and communication competence, as a key competence of the future teacher. The work carries out a scientific and theoretical analysis of the essence of the competence approach; approaches to defining key competencies and classification of the main types of key competencies of a modern teacher are analyzed; identify the place of the teacher's information and communication competence among the main types of key competences; the pedagogical conditions for the formation of information and communication competence of students of pedagogical universities were investigated. The practical significance of the work lies in the experimental verification of the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of information and communication competence.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectключова компетентністьuk
dc.subjectметасистемні теоріїuk
dc.subjectосвітня парадигмаuk
dc.subjectпарадигмаuk
dc.subjectпарадігмальні конструктиuk
dc.subjectсинергетикаuk
dc.subjectсинергетична освітня методологіяuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентністьuk
dc.subjectcompetencyuk
dc.subjectkey competencyuk
dc.subjectmetasystem theoriesuk
dc.subjecteducational paradigmuk
dc.subjectparadigmuk
dc.subjectparadigm constructsuk
dc.subjectsynergeticsuk
dc.subjectsynergetic educational methodologyuk
dc.subjectinformation and communication competenceuk
dc.titleФормування ключових компетентностей студентів педагогічних вишівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shutenko.pdfМагістерська робота644.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.