Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17960
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яланська, Юлія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-06T14:29:41Z | - |
dc.date.available | 2024-01-06T14:29:41Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17960 | - |
dc.description | Яланська Ю. С. Формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови у процесі бакалаврської підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 87 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 1 рисунок, 2 додатки. Перелік посилань включає 57 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити технологію формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови у процесі бакалаврської підготовки. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів англійської мови у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: технологія формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови у процесі бакалаврської підготовки. У роботі провести теоретичний аналіз формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови у процесі бакалаврської підготовки; на основі аналізу вітчизняних та зарубіжних концепцій, теорій, підходів обґрунтувати структуру критичного мислення майбутнього вчителя англійської мови; визначити показники та рівні сформованості критичного мислення студентів закладів вищої освіти; експериментально дослідити стан сформованості критичного мислення майбутніх вчителів англійської мови; розробити технологію формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови. Практичне значення дослідження полягає у тому, що розроблено технологію формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови, яка містить три етапи: підготовчий, що передбачає, найперше, з’ясування проблем, на вирішення яких буде спрямована технологія; основний – формування складових критичного мислення; оцінювально-результативний етап передбачає оцінку результативності технології формування критичного мислення майбутніх учителів. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 87 pages of printed text, contains 2 tables, 1 figure, 2 appendices. The list of references includes 57 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and develop a technology for the formation of critical thinking of future teachers of the English language in the process of undergraduate training. Object of research: professional training of future teachers of English in higher education institutions. The subject of research: the technology of formation of critical thinking of future teachers of the English language in the process of bachelor's training. In the work, conduct a theoretical analysis of the formation of critical thinking of future teachers of the English language in the process of bachelor's training; on the basis of the analysis of domestic and foreign concepts, theories, approaches to justify the structure of critical thinking of the future English language teacher; to determine indicators and levels of formation of critical thinking of students of higher education institutions; to experimentally investigate the state of formation of critical thinking of future teachers of the English language; to develop a technology for the formation of critical thinking of future teachers of the English language. The practical significance of the research lies in the fact that a technology for the formation of critical thinking of future English language teachers has been developed, which includes three stages: preparatory, which involves, first of all, clarifying the problems that the technology will be aimed at solving; the main one is the formation of components of critical thinking; the evaluation-resultative stage involves the assessment of the effectiveness of the technology for the formation of critical thinking of future teachers. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | мислення | uk |
dc.subject | критичне мислення вчителя | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | професійна рефлексія | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | вольові якості особистості | uk |
dc.subject | педагогічна технологія | uk |
dc.subject | інноваційна технологія | uk |
dc.subject | thinking | uk |
dc.subject | teacher's critical thinking | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | professional reflection | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | willing qualities of personality | uk |
dc.subject | pedagogical technology | uk |
dc.subject | innovative technology | uk |
dc.title | Формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови у процесі бакалаврської підготовки | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yalanska.pdf | Магістерська робота | 615.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.