Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17990
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлійник, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-01-06T20:12:43Z-
dc.date.available2024-01-06T20:12:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17990-
dc.descriptionОлійник І. М. Формування пізнавальної активності студентів у процесі навчання у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 71 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 71 сторінці друкованого тексту, містить 6 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 41 джерело. Мета дослідження: визначити основні сучасні методи формування пізнавальної активності студентів у процесі навчання у закладі вищої освіти. Об’єкт дослідження: пізнавальна активність студентів як складова їх професійної підготовки. Предмет дослідження: процес формування пізнавальної активності студентів у процесі навчання у закладі вищої освіти. У роботі проаналізовано стан проблеми формування пізнавальної активності в сучасній педагогічній науці; визначено структуру пізнавальної активності студентів; розглянуто особливості розвитку пізнавальної активності у студентському віці; експериментально досліджено сучасні методи формування пізнавальної активності студентів. Практичне значення дослідження полягає в тому, що пропоновані матеріали дослідження можуть бути використані в процесі професійної діяльності викладачів закладів вищої освіти та в процесі професійної підготовки студентів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 71 pages of printed text, contains 6 tables, 2 figures. The list of references includes 41 sources. The purpose of the study: to determine the main modern methods of forming the cognitive activity of students in the process of learning in a higher education institution. The object of the research: cognitive activity of students as a component of their professional training. The subject of the study: the process of forming the cognitive activity of students in the process of studying at a higher education institution. The paper analyzes the state of the problem of formation of cognitive activity in modern pedagogical science; the structure of students' cognitive activity is determined; the peculiarities of the development of cognitive activity at the student age are considered; modern methods of forming students' cognitive activity were experimentally investigated. The practical significance of the research is that the proposed research materials can be used in the professional activity of teachers of higher education institutions and in the process of professional training of students.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectактивністьuk
dc.subjectпізнавальна активністьuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectтолерантністьuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectуяваuk
dc.subjectувагаuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectactivityuk
dc.subjectcognitive activityuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjecttoleranceuk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectimaginationuk
dc.subjectattentionuk
dc.subjectpedagogical technologiesuk
dc.titleФормування пізнавальної активності студентів у процесі навчання у закладі вищої освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oliinyk.pdfМагістерська робота571.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.