Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17992
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карпюк, Юлія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-06T20:18:13Z | - |
dc.date.available | 2024-01-06T20:18:13Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17992 | - |
dc.description | Карпюк Ю. В. Особливості адаптації першокласників в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 75 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження: теоретично та емпірично дослідити особливості адаптації першокласників в умовах дистанційного навчання. Об’єкт дослідження: процес адаптації першокласників. Предмет дослідження: педагогічні умови підвищення рівня адаптації першокласників під час дистанційного навчання. У кваліфікаційній роботі розглянуто та проаналізовано сучасні наукові джерела, присвячені проблемі адаптації першокласників; визначено психолого-педагогічні особливості молодших школярів в адаптаційному періоді; теоретично та емпірично розглянуто особливості адаптації першокласників в умовах дистанційного навчання; розкрито педагогічні умови підвищення рівня адаптації першокласників під час дистанційного навчання; емпірично визначено вплив педагогічних умов на підвищення рівня адаптації першокласників під час дистанційного навчання. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study: to theoretically and empirically investigate the peculiarities of adaptation of first-graders in the conditions of distance learning. The object of the study: the process of adaptation of first graders. The subject of the study: pedagogical conditions for increasing the level of adaptation of first-graders during distance learning. In the qualifying work, modern scientific sources devoted to the problem of adaptation of first-graders were considered and analyzed; psychological and pedagogical features of younger schoolchildren in the adaptation period are determined; theoretically and empirically considered the peculiarities of adaptation of first-graders in the conditions of distance learning; pedagogical conditions for increasing the level of adaptation of first-graders during distance learning are disclosed; the influence of pedagogical conditions on increasing the level of adaptation of first-graders during distance learning was determined empirically. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | біологічна адаптація | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | навчальна адаптація | uk |
dc.subject | adaptation | uk |
dc.subject | biological adaptation | uk |
dc.subject | distance education | uk |
dc.subject | educational adaptation | uk |
dc.title | Особливості адаптації першокласників в умовах дистанційного навчання | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Karpuk.pdf | Магістерська робота | 1.32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.