Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпюк, Юлія Василівна-
dc.date.accessioned2024-01-06T20:18:13Z-
dc.date.available2024-01-06T20:18:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17992-
dc.descriptionКарпюк Ю. В. Особливості адаптації першокласників в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 75 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження: теоретично та емпірично дослідити особливості адаптації першокласників в умовах дистанційного навчання. Об’єкт дослідження: процес адаптації першокласників. Предмет дослідження: педагогічні умови підвищення рівня адаптації першокласників під час дистанційного навчання. У кваліфікаційній роботі розглянуто та проаналізовано сучасні наукові джерела, присвячені проблемі адаптації першокласників; визначено психолого-педагогічні особливості молодших школярів в адаптаційному періоді; теоретично та емпірично розглянуто особливості адаптації першокласників в умовах дистанційного навчання; розкрито педагогічні умови підвищення рівня адаптації першокласників під час дистанційного навчання; емпірично визначено вплив педагогічних умов на підвищення рівня адаптації першокласників під час дистанційного навчання.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study: to theoretically and empirically investigate the peculiarities of adaptation of first-graders in the conditions of distance learning. The object of the study: the process of adaptation of first graders. The subject of the study: pedagogical conditions for increasing the level of adaptation of first-graders during distance learning. In the qualifying work, modern scientific sources devoted to the problem of adaptation of first-graders were considered and analyzed; psychological and pedagogical features of younger schoolchildren in the adaptation period are determined; theoretically and empirically considered the peculiarities of adaptation of first-graders in the conditions of distance learning; pedagogical conditions for increasing the level of adaptation of first-graders during distance learning are disclosed; the influence of pedagogical conditions on increasing the level of adaptation of first-graders during distance learning was determined empirically.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectбіологічна адаптаціяuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectнавчальна адаптаціяuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectbiological adaptationuk
dc.subjectdistance educationuk
dc.subjecteducational adaptationuk
dc.titleОсобливості адаптації першокласників в умовах дистанційного навчанняuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpuk.pdfМагістерська робота1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.