Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРемінська, Анна Іванівна-
dc.date.accessioned2024-01-06T20:48:35Z-
dc.date.available2024-01-06T20:48:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18000-
dc.descriptionРемінська А. І. Організаційно-методичне забезпечення процесу формування екологічної грамотності молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 64 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 65 джерел. Мета дослідження – обґрунтування та експерементальна перевірка педагогічних умов, форм і методів формування екологічної грамотності молодших школярів. Об’єкт дослідження – процес формування екологічної грамотності молодших школярів. Предмет дослідження – організаційно-методичне забезпечення процесу формування екологічної грамотності молодших школярів. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні засади формування екологічної грамотності молодших школярів; розкрито наукові витоки ключових понять дослідження; окреслено екологічну грамотність як складник екологічної культури особистості; проаналізовано освітню сферу як простір розвитку екологічного виховання молодших школярів; охарактеризовано особливості формування екологічної грамотності в молодшому шкільному віці; окреслено стан сформованості екологічної грамотності молодших школярів; визначено педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів та експериментально перевірити їхню ефективність.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 64 pages of printed text. The list of references includes 65 sources. The purpose of the research is the substantiation and experimental verification of pedagogical conditions, forms and methods of forming environmental literacy of younger schoolchildren. The object of the research is the process of forming environmental literacy of younger schoolchildren. The subject of the research is organizational and methodological support of the process of forming environmental literacy of younger schoolchildren. The theoretical basis of the formation of environmental literacy of younger schoolchildren is highlighted in the qualification work; the scientific origins of the key research concepts are revealed; environmental literacy as a component of the ecological culture of the individual is outlined; the educational sphere was analyzed as a space for the development of ecological education of younger schoolchildren; the peculiarities of the formation of environmental literacy in primary school age are characterized; the state of formation of environmental literacy of younger schoolchildren is outlined; pedagogical conditions for the formation of environmental literacy of younger schoolchildren are defined and their effectiveness is experimentally tested.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectекологічне вихованняuk
dc.subjectекологіяuk
dc.subjectекологічна грамотністьuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectenvironmental literacyuk
dc.subjectecologyuk
dc.subjectenvironmental educationuk
dc.subjectyounger schoolchildrenuk
dc.titleОрганізаційно-методичне забезпечення процесу формування екологічної грамотності молодших школярівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Reminska.pdfМагістерська робота921.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.