Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрипольська, Наталя Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-01-06T20:51:44Z-
dc.date.available2024-01-06T20:51:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18001-
dc.descriptionТрипольська Н. В. Формування дослідницьких умінь учнів початкових класів в освітньому процесі нової української школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 94 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 71 джерело. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретичних засад проблеми формування дослідницьких умінь учнів початкових класів в освітньому процесі Нової української школи; розробленні й експериментальній перевірці ефективності організаційно-педагогічних умов реалізації цього процесу. Об’єкт дослідження – формування дослідницьких умінь учнів початкових класів в освітньому процесі Нової української школи. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови формування дослідницьких умінь учнів початкових класів в освітньому процесі Нової української школи. У кваліфікаційній роботі розкрито теоретичні засади проблеми формування дослідницьких умінь учнів початкових класів в освітньому процесі Нової української школи; продемонстровано наукову дискусію щодо сутності ключових понять дослідження; уточнено структурні компоненти, охарактеризувати критерії, показники та рівні сформованості дослідницьких умінь молодших школярів; визначено й обґрунтувано організаційно-педагогічні умови формування дослідницьких умінь учнів початкових класів в освітньому процесі Нової української.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 94 pages of printed text. The list of references includes 71 sources. The purpose of the study is to substantiate the theoretical foundations of the problem of forming the research skills of primary school students in the educational process of the New Ukrainian School; development and experimental verification of the effectiveness of organizational and pedagogical conditions for the implementation of this process. The object of the study is the formation of research skills of primary school students in the educational process of the New Ukrainian School. The subject of the study is the organizational and pedagogical conditions for the formation of research skills of primary school students in the educational process of the New Ukrainian School. The theoretical basis of the problem of formation of research skills of elementary school students in the educational process of the New Ukrainian School is disclosed in the qualification work; a scientific discussion on the essence of the key research concepts is demonstrated; the structural components are specified, the criteria, indicators and levels of formation of research skills of junior high school students are characterized; the organizational and pedagogical conditions for the formation of research skills of elementary school students in the educational process of the New Ukrainian.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдослідницька діяльністьuk
dc.subjectнавчально-дослідницька діяльністьuk
dc.subjectдослідницькі умінняuk
dc.subjectучні початкових класівuk
dc.subjectresearch activityuk
dc.subjecteducational research activityuk
dc.subjectresearch skillsuk
dc.subjectprimary school studentsuk
dc.titleФормування дослідницьких умінь учнів початкових класів в освітньому процесі нової української школиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trypolska.pdfМагістерська робота838.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.