Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18002
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагорна, Альона Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-01-06T20:57:57Z-
dc.date.available2024-01-06T20:57:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18002-
dc.descriptionНагорна А С. Метод проєктів у навчанні природничим наукам у старшій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник В. І. Меняйло. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 108.с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 108 сторінках, містить 4 таблиці та 16 рисунків. Перелік посилань нараховує 51 джерело. Об’єкт дослідження: процес навчання природничим наукам у старшій школі Предмет дослідження: застосування методу проєктів у навчанні біології, хімії та фізики в старшій школі. Метою кваліфікаційної роботи є: розробка теоретичних і методичних засад застосування методу проєктів в навчанні природничим наукам у старшій школі. Методи досліджень: теоретичні (аналіз та систематизація наукової та методичної літератури), емпіричні (опитування, спостереження, педагогічний експеримент, статистичні методи обробки результатів експерименту). Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність застосування методу проєктів у процесі навчання хімії, біології та фізики в старших класах середньої школи. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в розробленні та впровадженні методу проєктів у процес навчання природничих наук в середній школі.uk
dc.description.abstractEN : The work is laid out on 108 pages, contains 4 tables and 16 figures. The list of references includes 51 sources. The object of the study: the process of teaching natural sciences in high school The subject of the study: the application of the project method in the teaching of biology, chemistry and physics in high school. The purpose of the qualification work is: development of the theoretical and methodological principles of the application of the project method in teaching natural sciences in high school. Research methods: theoretical (analysis and systematization of scientific and methodical literature), empirical (survey, observation, pedagogical experiment, statistical methods of processing experimental results). The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that the effectiveness of the application of the project method in the process of teaching chemistry, biology and physics in senior high school classes has been theoretically substantiated and experimentally verified. The practical significance of the obtained research results lies in the development and implementation of the project method in the process of teaching natural.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбіологіяuk
dc.subjectметод проектівuk
dc.subjectнова українська школаuk
dc.subjectприродничі наукиuk
dc.subjectпроєктuk
dc.subjectстарша школаuk
dc.subjectфізикаuk
dc.subjectхіміяuk
dc.subjectbiologyuk
dc.subjectprojekt methoduk
dc.subjectnew ukranian schooluk
dc.subjectnatural sciencesuk
dc.subjectprojektuk
dc.subjecthigh schooluk
dc.titleМетод проектів у навчанні природничим наукам у старшій школіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри генетики та рослинних ресурсів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська Нагорна.pdfМагістерська робота2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.