Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлімкіна, Інна Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-01-06T21:09:39Z-
dc.date.available2024-01-06T21:09:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18005-
dc.descriptionАлімкіна І. С. Проблемне навчання як засіб формування самостійності молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 59 джерел. Мета дослідження: обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності науково-методичного забезпечення процесу формування самостійності молодших школярів засобами проблемного навчання. Об’єкт дослідження: процес формування самостійності молодших школярів. Предмет дослідження: засоби проблемного навчання, спрямовані на забезпечення педагогічних умов формування самостійності молодших школярів. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні засади формування самостійності молодших школярів засобами проблемного навчання; розкрито сутність понять «самостійність», «самостійна пізнавальна діяльність» у психолого-педагогічній літературі; окреслено особливості формування самостійної діяльності в молодшому шкільному віці; проаналізовано специфіку проблемного навчання в початковій школі; розроблено та експериментально перевірено науково-методичне забезпечення процесу формування самостійності молодших школярів засобами проблемного навчання.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 59 sources. The purpose of the research: substantiation and experimental verification of the effectiveness of scientific and methodological support of the process of forming the independence of younger schoolchildren by means of problem-based learning. The object of the study: the process of forming the independence of younger schoolchildren. The subject of the study: means of problem-based learning, aimed at ensuring pedagogical conditions for the formation of independence of younger schoolchildren. The theoretical basis of the formation of independence of younger schoolchildren by means of problem-based learning is highlighted in the qualification work; the essence of the concepts "independence", "independent cognitive activity" in psychological and pedagogical literature is revealed; the peculiarities of the formation of independent activity in primary school age are outlined; the specifics of problem-based learning in primary school were analyzed; developed and experimentally verified scientific and methodological support for the process of forming the independence of younger schoolchildren by means of problem-based learning.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectнавчальне середовищеuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectproblem-based learninguk
dc.subjecteducational environmentuk
dc.subjectjunior pupiluk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleПроблемне навчання як засіб формування самостійності молодших школярівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alimkina.pdfМагістерська робота1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.