Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18005
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алімкіна, Інна Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-06T21:09:39Z | - |
dc.date.available | 2024-01-06T21:09:39Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18005 | - |
dc.description | Алімкіна І. С. Проблемне навчання як засіб формування самостійності молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 59 джерел. Мета дослідження: обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності науково-методичного забезпечення процесу формування самостійності молодших школярів засобами проблемного навчання. Об’єкт дослідження: процес формування самостійності молодших школярів. Предмет дослідження: засоби проблемного навчання, спрямовані на забезпечення педагогічних умов формування самостійності молодших школярів. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні засади формування самостійності молодших школярів засобами проблемного навчання; розкрито сутність понять «самостійність», «самостійна пізнавальна діяльність» у психолого-педагогічній літературі; окреслено особливості формування самостійної діяльності в молодшому шкільному віці; проаналізовано специфіку проблемного навчання в початковій школі; розроблено та експериментально перевірено науково-методичне забезпечення процесу формування самостійності молодших школярів засобами проблемного навчання. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 59 sources. The purpose of the research: substantiation and experimental verification of the effectiveness of scientific and methodological support of the process of forming the independence of younger schoolchildren by means of problem-based learning. The object of the study: the process of forming the independence of younger schoolchildren. The subject of the study: means of problem-based learning, aimed at ensuring pedagogical conditions for the formation of independence of younger schoolchildren. The theoretical basis of the formation of independence of younger schoolchildren by means of problem-based learning is highlighted in the qualification work; the essence of the concepts "independence", "independent cognitive activity" in psychological and pedagogical literature is revealed; the peculiarities of the formation of independent activity in primary school age are outlined; the specifics of problem-based learning in primary school were analyzed; developed and experimentally verified scientific and methodological support for the process of forming the independence of younger schoolchildren by means of problem-based learning. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | проблемне навчання | uk |
dc.subject | навчальне середовище | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | problem-based learning | uk |
dc.subject | educational environment | uk |
dc.subject | junior pupil | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.title | Проблемне навчання як засіб формування самостійності молодших школярів | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Alimkina.pdf | Магістерська робота | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.