Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18022
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерман, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2024-01-07T07:46:05Z-
dc.date.available2024-01-07T07:46:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18022-
dc.descriptionГерман Ю. Ю. Взаємодія сім’ї та школи у формуванні культури міжособистісного спілкування у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 55 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та методично забезпечити взаємодію сім’ї та школи у формуванні культури міжособистісного спілкування у дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування культури міжособистісного спілкування дітей молодшого шкільного віку у взаємодії сім’ї та школи. Предмет дослідження: педагогічні умови формування культури міжособистісного спілкування дітей молодшого шкільного віку. У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз проблеми формування культури спілкування особистості у дослідженнях науковців; розкрито сутність та вікові характеристики формування культури спілкування молодших школярів в освітньому процесі; досліджено стан сформованості культури спілкування дітей молодшого шкільного віку в освітньому процесі; з’ясовано значення партнерської взаємодії сім’ї та школи у різних її проявах на формування взаємовідносин серед учнів в освітньому процесі; обґрунтовано педагогічні умови формування культури спілкування учнів початкових класів в освітньому процесі.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 55 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and methodically ensure the interaction of family and school in the formation of a culture of interpersonal communication in children of primary school age. The object of the study: the process of forming a culture of interpersonal communication among children of primary school age in the interaction between family and school. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of a culture of interpersonal communication among children of primary school age. In the qualifying work, an analysis of the problem of forming a culture of personal communication in the research of scientists was carried out; the essence and age characteristics of the formation of the communication culture of younger schoolchildren in the educational process are revealed; the state of formation of the communication culture of children of primary school age in the educational process was investigated; the importance of partnership interaction between the family and the school in its various manifestations on the formation of relationships among students in the educational process is clarified; the pedagogical conditions for the formation of the communication culture of elementary school students in the educational process are substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкультура спілкуванняuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectculture of communicationuk
dc.subjectprimary school childrenuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleВзаємодія сім’ї та школи у формуванні культури міжособистісного спілкування у дітей молодшого шкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Herman.pdfМагістерська робота732.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.