Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18022
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Герман, Юлія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-07T07:46:05Z | - |
dc.date.available | 2024-01-07T07:46:05Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18022 | - |
dc.description | Герман Ю. Ю. Взаємодія сім’ї та школи у формуванні культури міжособистісного спілкування у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 55 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та методично забезпечити взаємодію сім’ї та школи у формуванні культури міжособистісного спілкування у дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування культури міжособистісного спілкування дітей молодшого шкільного віку у взаємодії сім’ї та школи. Предмет дослідження: педагогічні умови формування культури міжособистісного спілкування дітей молодшого шкільного віку. У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз проблеми формування культури спілкування особистості у дослідженнях науковців; розкрито сутність та вікові характеристики формування культури спілкування молодших школярів в освітньому процесі; досліджено стан сформованості культури спілкування дітей молодшого шкільного віку в освітньому процесі; з’ясовано значення партнерської взаємодії сім’ї та школи у різних її проявах на формування взаємовідносин серед учнів в освітньому процесі; обґрунтовано педагогічні умови формування культури спілкування учнів початкових класів в освітньому процесі. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 55 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and methodically ensure the interaction of family and school in the formation of a culture of interpersonal communication in children of primary school age. The object of the study: the process of forming a culture of interpersonal communication among children of primary school age in the interaction between family and school. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of a culture of interpersonal communication among children of primary school age. In the qualifying work, an analysis of the problem of forming a culture of personal communication in the research of scientists was carried out; the essence and age characteristics of the formation of the communication culture of younger schoolchildren in the educational process are revealed; the state of formation of the communication culture of children of primary school age in the educational process was investigated; the importance of partnership interaction between the family and the school in its various manifestations on the formation of relationships among students in the educational process is clarified; the pedagogical conditions for the formation of the communication culture of elementary school students in the educational process are substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | культура спілкування | uk |
dc.subject | молодший школяр | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | culture of communication | uk |
dc.subject | primary school children | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.title | Взаємодія сім’ї та школи у формуванні культури міжособистісного спілкування у дітей молодшого шкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Herman.pdf | Магістерська робота | 732.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.