Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДернова, Яна Вадимівна-
dc.date.accessioned2024-01-07T07:50:43Z-
dc.date.available2024-01-07T07:50:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18024-
dc.descriptionДернова Я. В. Організаційно-педагогічні умови формування у майбутніх учителів початкових класів потреби в професійному самовихованні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 76 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 68 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування у майбутніх учителів початкових класів потреби в професійному самовихованні. Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови формування у майбутніх учителів початкових класів потреби в професійному самовихованні. У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні підходи науковців до визначення сутності понять «професійне самовиховання», «потреба в професійному самовихованні»; визначено критерії та рівні сформованості у майбутніх учителів початкових класів потреби в професійному самовихованні; розроблено модель формування у майбутніх учителів початкових класів потреби в професійному самовихованні; обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування потреби у професійному самовихованні майбутніх учителів початкових класів в освітньому процесі закладу вищої освіти.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 76 pages of printed text. The list of references includes 68 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the organizational and pedagogical conditions for the formation of the need for professional self-education among future primary school teachers. The object of the research is the process of professional training of future primary school teachers. The subject of the study is the organizational and pedagogical conditions for the formation of the need for professional self-education among future primary school teachers. The qualification paper analyzed the theoretical approaches of scientists to defining the essence of the concepts "professional self-education", "need for professional self-education"; criteria and levels of formation of the need for professional self-education among future primary school teachers are determined; a model of formation of future primary school teachers' need for professional self-education was developed; the organizational and pedagogical conditions for the formation of the need for professional self-education of future primary school teachers in the educational process of a higher education institution were substantiated and experimentally verified.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk
dc.subjectмодель формуванняuk
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectпрофесійне самовихованняuk
dc.subjectorganizational and pedagogical conditions, modeluk
dc.subjectprocess of formationuk
dc.subjectneeduk
dc.subjectprofessional self-educationuk
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови формування у майбутніх учителів початкових класів потреби в професійному самовихованніuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dernova.pdfМагістерська робота788.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.