Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18058
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шульга, Поліна Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-07T09:45:18Z | - |
dc.date.available | 2024-01-07T09:45:18Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18058 | - |
dc.description | Шульга П. С. Ранкові зустрічі як засіб формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. А. Томченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 30 джерел. Мета дослідження: розкрити теоретичні та практичні особливості ранкових зустрічей як засобу формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти, винайти шляхи її вдосконалення задля підвищення ефективності соціалізації учнів. Об’єкт дослідження: ранкові зустрічі з учнями початкової школи. Предмет дослідження: особливості ранкової зустрічі як засобу формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти. У кваліфікаційній роботі розкрито поняття соціальної компетентності молодших школярів; визначено сутність та функції ранкових зустрічей в початковій школі; виявлено особливості організації ранкових зустрічей як засобу формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти; здійснено опис процедури дослідження; проаналізувано результати дослідження сформованості соціальної компетентності здобувачів початкової освіти; розроблено шляхи підвищення ефективності організації ранкових зустрічей як засобу формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти; оцінено педагогічну ефективність запропонованих заходів. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 30 sources. The purpose of the study: to reveal the theoretical and practical features of morning meetings as a means of forming the social competence of students of primary education, to find ways to improve it in order to increase the effectiveness of socialization of students. Object of research: morning meetings with primary school students. The subject of the study: peculiarities of the morning meeting as a means of forming the social competence of students of primary education. The qualification work revealed the concept of social competence of younger schoolchildren; the essence and functions of morning meetings in primary school are determined; the peculiarities of the organization of morning meetings as a means of forming the social competence of students of primary education were revealed; a description of the research procedure was carried out; the results of the study of the formation of social competence of primary education students were analyzed; ways of increasing the efficiency of organizing morning meetings as a means of forming the social competence of students of primary education have been developed; the pedagogical effectiveness of the proposed measures was evaluated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | ранкові зустрічі | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | morning meetings | uk |
dc.subject | elementary school | uk |
dc.subject | socialization | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.title | Ранкові зустрічі як засіб формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shulga.pdf | Магістерська робота | 951.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.