Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШульга, Поліна Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-01-07T09:45:18Z-
dc.date.available2024-01-07T09:45:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18058-
dc.descriptionШульга П. С. Ранкові зустрічі як засіб формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. А. Томченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 30 джерел. Мета дослідження: розкрити теоретичні та практичні особливості ранкових зустрічей як засобу формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти, винайти шляхи її вдосконалення задля підвищення ефективності соціалізації учнів. Об’єкт дослідження: ранкові зустрічі з учнями початкової школи. Предмет дослідження: особливості ранкової зустрічі як засобу формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти. У кваліфікаційній роботі розкрито поняття соціальної компетентності молодших школярів; визначено сутність та функції ранкових зустрічей в початковій школі; виявлено особливості організації ранкових зустрічей як засобу формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти; здійснено опис процедури дослідження; проаналізувано результати дослідження сформованості соціальної компетентності здобувачів початкової освіти; розроблено шляхи підвищення ефективності організації ранкових зустрічей як засобу формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти; оцінено педагогічну ефективність запропонованих заходів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 30 sources. The purpose of the study: to reveal the theoretical and practical features of morning meetings as a means of forming the social competence of students of primary education, to find ways to improve it in order to increase the effectiveness of socialization of students. Object of research: morning meetings with primary school students. The subject of the study: peculiarities of the morning meeting as a means of forming the social competence of students of primary education. The qualification work revealed the concept of social competence of younger schoolchildren; the essence and functions of morning meetings in primary school are determined; the peculiarities of the organization of morning meetings as a means of forming the social competence of students of primary education were revealed; a description of the research procedure was carried out; the results of the study of the formation of social competence of primary education students were analyzed; ways of increasing the efficiency of organizing morning meetings as a means of forming the social competence of students of primary education have been developed; the pedagogical effectiveness of the proposed measures was evaluated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectранкові зустрічіuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectmorning meetingsuk
dc.subjectelementary schooluk
dc.subjectsocializationuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.titleРанкові зустрічі як засіб формування соціальної компетентності здобувачів початкової освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shulga.pdfМагістерська робота951.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.