Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18067
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПересаденко, Анастасія Костянтинівна-
dc.date.accessioned2024-01-07T10:03:56Z-
dc.date.available2024-01-07T10:03:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18067-
dc.descriptionПересаденко А. К. Формування комунікативної компетентності у дітей з розладами аутистичного спектру на уроках літературного читання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник С. О. Доброскок. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 75 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 78 джерел. Мета дослідження: аналіз методів формування комунікативної компетентності у дітей з розладами аутистичного спектру під час уроків літературного читання. Об’єкт дослідження: процес формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру на уроках літературного читання. Предмет дослідження: педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності у дітей з аутизмом під час уроків літературного читання. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан проблеми формування комунікативної компетентності в психолого-педагогічній науці та практиці; з’ясовано особливості розвитку комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру; емпірично досліджено ефективність використання комунікативно-мовленнєвих методик Floortime та DLT в контексті розвитку комунікативних навичок дітей молодшого шкільного віку з РАС; проаналізувано корекційні методики для соціалізації та психологічної адаптації дітей з РАС на уроках літературного читання; запропоновано засоби корекційної роботи для дітей з РАС на уроках літературного читання.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of references includes 78 sources. The purpose of the study: analysis of methods of formation of communicative competence in children with autism spectrum disorders during literary reading lessons. The object of the study: the process of formation of communication skills in children with autism spectrum disorders in literary reading lessons. The subject of the study: pedagogical conditions for the development of communicative competence in children with autism during literary reading lessons. The qualification work analyzed the state of the problem of formation of communicative competence in psychological and pedagogical science and practice; the peculiarities of the development of communication skills in children with autistic spectrum disorders are clarified; the effectiveness of the use of Floortime and DLT communication and speech methods in the context of the development of communication skills of primary school children with ASD was empirically investigated; corrective methods for socialization and psychological adaptation of children with ASD in literary reading lessons were analyzed; the means of corrective work for children with ASD in literary reading lessons are proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectрозлади аутичного спектруuk
dc.subjectлітературне читанняuk
dc.subjectfloortimeuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.subjectautism spectrum disordersuk
dc.subjectliterary readinguk
dc.subjectfloortimeuk
dc.titleФормування комунікативної компетентності у дітей з розладами аутистичного спектру на уроках літературного читанняuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Peresadenko.pdfМагістерська робота995.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.