Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПогоріла, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-01-07T10:08:06Z-
dc.date.available2024-01-07T10:08:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18069-
dc.descriptionПогоріла О. В. Розвиток креативного мислення молодших школярів в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження: дослідити вплив зовнішніх факторів на процес розвитку креативного мислення під час дистанційного навчання. Завдання: дослідити процес розвитку креативного мислення у дітей молодшого шкільного віку в умовах дистанційного навчання. Об’єкт дослідження: процес мислення та креативне мислення дітей молодшого шкільного віку, його прояв під час дистанційного навчання. Предмет: особливості розвитку креативного мислення молодших школярів в умовах дистанційного навчання. У кваліфікаційній роботі розкрито питання принципів розвитку креативних здібностей та креативного мислення молодших школярів в умовах дистанційного навчання, ознайомлено з особливостями та труднощами, які можуть виникати на практиці; розроблено план дій стосовно формування креативного мислення та креативного розвитку дітей молодшого шкільного віку; проведено діагностику рівня креативного мислення серед початківців; проаналізовано літературу відповідну темі кваліфікаційної роботи.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study: to investigate the influence of external factors on the process of development of creative thinking during distance learning. Task: to investigate the process of development of creative thinking in children of primary school age in the conditions of distance learning. The object of the study: the thinking process and creative thinking of children of primary school age, its manifestation during distance learning. Subject: peculiarities of the development of creative thinking of younger schoolchildren in the conditions of distance learning. In the qualification work, the question of the principles of the development of creative abilities and creative thinking of younger schoolchildren in the conditions of distance learning was revealed, the peculiarities and difficulties that may arise in practice were introduced; an action plan was developed regarding the formation of creative thinking and creative development of children of primary school age; diagnosis of the level of creative thinking among beginners was carried out; the literature relevant to the topic of the qualification work was analyzed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectкреативний розвитокuk
dc.subjectкреативні здібностіuk
dc.subjectкреативне мисленняuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectcreative developmentuk
dc.subjectcreative abilitiesuk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.titleРозвиток креативного мислення молодших школярів в умовах дистанційного навчанняuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pohorila.pdfМагістерська робота745.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.