Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТригуб, Олена Василівна-
dc.date.accessioned2024-01-07T10:36:16Z-
dc.date.available2024-01-07T10:36:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18082-
dc.descriptionТригуб О. В. Управління підготовкою вчителів початкових класів до інноваційної діяльності в умовах внутрішньошкільної методичної роботи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 81 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 81 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування й експериментальна перевірка технології управління підготовкою вчителів початкових класів до інноваційної діяльності в умовах внутрішньошкільної методичної роботи. Об’єкт дослідження: управління процесом підготовки вчителів початкових класів до інноваційної діяльності. Предмет дослідження: технологія управління процесом підготовки вчителів початкових класів до інноваційної діяльності в умовах внутрішньошкільної методичної роботи. У кваліфікаційній роботі на основі аналізу літературних джерел з’ясовано сутність базових понять дослідження; визначено стан управління процесом підготовки вчителів початкових класів до інноваційної професійної діяльності у Запорізькій початковій школі «Світанок»; розкрито сутність технологічного підходу в управлінні процесом підготовки учителів до інноваційної професійної діяльності; теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено технологію управління підготовкою вчителів початкових класів до інноваційної діяльності в умовах внутрішньошкільної методичної роботи.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study: theoretical substantiation and experimental verification of the management technology for the preparation of primary school teachers for innovative activities in the conditions of intra-school methodical work. Object of research: management of the process of training primary school teachers for innovative activities. The subject of the study: the technology of managing the process of training primary school teachers for innovative activities in the conditions of intra-school methodical work. In the qualification work, based on the analysis of literary sources, the essence of the basic concepts of the research is clarified; the state of management of the process of training primary school teachers for innovative professional activity in Zaporizhzhya Primary School "Svitanok" was determined; the essence of the technological approach in managing the process of training teachers for innovative professional activity is revealed; theoretically justified and experimentally verified the management technology of primary school teachers' training for innovative activities in the conditions of intra-school methodical work.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectвчителі початкових класівuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectprimary school teachersuk
dc.subjectinnovative activityuk
dc.titleУправління підготовкою вчителів початкових класів до інноваційної діяльності в умовах внутрішньошкільної методичної роботиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tryhub.pdfМагістерська робота1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.