Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОспіщев, Дмитро Сергійович-
dc.date.accessioned2024-01-09T12:23:56Z-
dc.date.available2024-01-09T12:23:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18187-
dc.descriptionОспіщев Д. С. Діагностика ефективності комунікації з клієнтами у мережі торгівельних організацій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник Ю. О. Приймак. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 98 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота включає 98 сторінок, 72 позицій у списку літератури. Об’єкт – комунікація в мережі торгівельних організацій, як соціальна система та соціальний інститут. Продуктивний, партнерський, співдружній, демократичний, спокійний та відкритий комунікативні стилі роботи з клієнтами торгівельних організацій є успішними та ефективними. Носіями їх є співробітники з високим рівнем комунікативної та професійної компетентності. Тренінги та курси підвищення кваліфікації сприяють покращенню навичок інтерактивної комунікації, адаптації до різних груп клієнтів та здійснюють значний вплив на розвиток комунікативного стилю співробітників торгівельної організації.uk
dc.description.abstractEN : The work includes 98 pages, 72 items in the bibliography. The object is communication in the network of trade organizations, as a social system and social institution. Productive, partnership, cooperative, democratic, calm and open communication styles of working with customers of trading organizations are successful and effective. They are carried by employees with a high level of communicative and professional competence. Trainings and professional development courses contribute to the improvement of interactive communication skills, adaptation to different groups of customers and have a significant impact on the development of the communication style of employees of a trading organization.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомунікативний стильuk
dc.subjectспівробітникuk
dc.subjectторгівельна організаціяuk
dc.subjectкомунікаційна компетентністьuk
dc.subjectклієнтuk
dc.subjectcommunication styleuk
dc.subjectbusiness organizationuk
dc.subjectcommunication competenceuk
dc.subjectemployeeuk
dc.subjectclientuk
dc.titleДіагностика ефективності комунікації з клієнтами у мережі торгівельних організаційuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оспіщев Д.С..pdfМагістерська робота1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.