Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолобуєв, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2024-01-10T11:24:18Z-
dc.date.available2024-01-10T11:24:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18273-
dc.descriptionВолобуєв А. О. Оптимізація бізнес-стратегії роздрібної мережевої компанії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с.uk
dc.description.abstractUA : Об’єкт дослідження – бізнес-стратегія підприємства роздрібної торгівлі - ТОВ «АТБ-маркет». Предмет дослідження - теоретико-методичні засади формування та реалізації бізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі. Мета дослідження - обґрунтування теоретичних засад і розробка методичного інструментарію оптимізації бізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі ТОВ «АТБ-маркет». Методи дослідження - системний підхід, у межах якого застосовано методи: індукції та дедукції, порівняння і систематизації — при дослідженні сутнісних характеристик та еволюції базових понять дослідження; аналізу і синтезу — для вивчення агресивності зовнішнього середовища та підконтрольності внутрішніх процесів; непараметричні статистичні — для характеристики поточного стану та виявлення тенденцій розвитку ТОВ «АТБ-маркет»; абстрактно-логічний — для теоретичних узагальнень і висновків дослідження. Специфіка роботи полягає у вирішенні наступних завдань: досліджено теоретичні аспекти управління торговельними підприємствами як відкритими економічними системами; встановлено особливості формування та оптимізації бізнес-стратегії підприємств роздрібної торгівлі; надано організаційно-економічну характеристику підприємства роздрібної торгівлі ТОВ «АТБ-Маркет» та його бізнес-стратегії. Визначено напрямки оптимізації асортименту та управління товарними запасами підприємства роздрібної торгівлі ТОВ «АТБ-Маркет»; проаналізовано можливості оптимізації бізнес-стратегії ТОВ «АТБ-маркет» та її складових. Інформаційною базою дослідження є законодавчі, нормативно-правові акти України, вітчизняна і зарубіжна наукова література, статистичні дані Державного комітету статистики України, звітність та первинна документація підприємства, ресурси мережі Інтернет. Новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних основ і розробці підходів до забезпечення ефективного управління бізнес-стратегією торговельного підприємства ТОВ «АТБ-Маркет».uk
dc.description.abstractEN : The object of the research is the business strategy of the retail trade enterprise - ATB-market LLC. The subject of the study is the theoretical and methodological foundations of the formation and implementation of the business strategy of a retail enterprise. The purpose of the research is to substantiate the theoretical foundations and develop a methodological toolkit for optimizing the business strategy of the retail trade enterprise "ATB-market" LLC. Research methods - a systematic approach, within which the following methods are applied: induction and deduction, comparison and systematization — in the study of the essential characteristics and evolution of the basic research concepts; analysis and synthesis — to study the aggressiveness of the external environment and the controllability of internal processes; non-parametric statistics — to characterize the current state and identify development trends of ATB-market LLC; abstract-logical — for theoretical generalizations and research conclusions. The specificity of the work consists in solving the following tasks: the theoretical aspects of the management of trade enterprises as open economic systems are investigated; the peculiarities of the formation and optimization of the business strategy of retail trade enterprises are established; the organizational and economic characteristics of the retail trade enterprise "ATB-Market" LLC and its business strategy are provided. The areas of optimization of the assortment and inventory management of the retail trade enterprise "ATB-Market" LLC have been determined; the possibilities of optimizing the business strategy of "ATB-market" LLC and its components were analyzed. The information base of the research is legislative, regulatory and legal acts of Ukraine, domestic and foreign scientific literature, statistical data of the State Statistics Committee of Ukraine, reporting and primary documentation of the enterprise, Internet resources. The novelty of the obtained results lies in the generalization of the theoretical foundations and the development of approaches to ensuring the effective management of the business strategy of the trading enterprise "ATB-Market" LLC.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбізнес-стратегіяuk
dc.subjectторгівляuk
dc.subjectрітейлuk
dc.subjectbusiness strategyuk
dc.subjecttradeuk
dc.subjectretailuk
dc.titleОптимізація бізнес-стратегії роздрібної мережевої компаніїuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
волобуєв2023.pdfМагістерська робота945.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.