Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18340
Title: Удосконалення індивідуальних тактичних дій старшокласників на секційних заняттях із гандболу
Authors: Сінько, Ірина Вікторівна
Keywords: старший шкільний вік
гандбол
засоби навчання
тактика
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 64 сторінки, 5 таблиць, 4 рисунки, 54 літературних джерел. Метою дослідження – довести ефективність програми вдосконалення тактики нападу за допомогою покращення індивідуальних взаємодій старшокласників на секційних заняттях із гандболу. Об’єкт дослідження – тактики нападу старшокласників на секційних заняттях із гандболу. Предмет дослідження – програма вдосконалення тактики нападу за допомогою покращення індивідуальних взаємодій старшокласників на секційних заняттях із гандболу. Суб’єкт дослідження – діти старшого шкільного віку. Методи дослідження – теоретичний аналіз, синтез, узагальнення науково-методичної літератури, інформації в мережі Інтернет; педагогічне спостереження; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. При вдосконаленні тактичної підготовки команди не слід окремі тренування перевантажувати відпрацюванням взаємодій у різних ситуаціях. Набагато корисніше вести заняття цілеспрямованіше, що забезпечує глибоке і успішне вирішення завдань, що стоять перед гравцями. Тим не менш, правильно під час тренування гандболістів в обраній тактиці додатково вивчати побічні прийоми і комбінації, що випливають з неї. Такий метод сприятиме розвитку самостійності спортсменів у творчому пошуку нових раціональних рішень. Практика безперервно висуває нові тактичні завдання, що зобов'язує гандболістів постійно підвищувати свою тактичну майстерність.
EN : Thesis consists of 64 pages, 5 tables, 4 figures, 54 references. The purpose of the study is to prove the effectiveness of the program for improving attack tactics by improving the individual interactions of high school students in sectional handball classes. The object of the study is the attacking tactics of high school students in sectional handball classes. The subject of the research is a program for improving attack tactics by improving individual interactions of high school students in sectional handball classes. The subject of the study is children of high school age. Research methods – theoretical analysis, synthesis, generalization of scientific and methodical literature, information on the Internet; pedagogical observation; pedagogical testing; pedagogical experiment; methods of mathematical statistics. When improving the tactical training of a team, individual training sessions should not be overloaded with practicing interactions in various situations. It is much more useful to conduct classes more purposefully, which ensures a deep and successful solution to the problems facing the players. However, when training handball players in their chosen tactics, it is correct to additionally study the side techniques and combinations that arise from it. This method will contribute to the development of athletes’ independence in the creative search for new rational solutions. Practice constantly puts forward new tactical tasks, which obliges handball players to constantly improve their tactical skills.
Description: Сінько І. В. Удосконалення індивідуальних тактичних дій старшокласників на секційних заняттях із гандболу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник В. О. Тищенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18340
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сінько Ірина Вікторівна.docxМагістерська робота265.94 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.