Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18349
Title: Бадмінтон, як засіб удосконалення координаційних здібностей дітей старшого шкільного віку
Authors: Хорошко, Ольга Едуардівна
Keywords: бадмінтон
старший шкільний вік
координаційні здібності
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 53 сторінки, 8 таблиць, 4 рисунка, 47 літературних джерел. Мета дослідження – визначити значущість секційних навчально-тренувальних занять із бадмінтону для підвищення показників координаційних здібностей дітей старшого шкільного віку. Об’єкт дослідження – навчально-тренувальний процес секційних занять з бадмінтону. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження, тестування показників координаційних здібностей, методи математичної статистики. На початковому етапі дослідження вихідні значення показників координаційних здібностей хлопців старшого шкільного віку досліджуваних груп не мали статистично вірогідної різниці. Використання засобів бадмінтону в процесі фізичного виховання дітей старшого шкільного віку сприяло істотному покращенню показників координаційних здібностей хлопців і дівчат старшого шкільного віку. Встановлено, що початкові і кінцеві дані в експериментальній групі статистично відрізняються від аналогічних показників контрольної групи наприкінці дослідження. Доведено значущість секційних навчально-тренувальних занять з бадмінтону для підвищення показників координаційних здібностей дітей старшого шкільного віку. Результати дослідження рекомендовані для практичного використання в системі фізичного виховання дітей шкільного віку.
EN : Thesis consists of 53 pages, 9 tables, 4 applications, 55 references. The goal of research - to determine the importance of badminton training sessions to improve the performance of coordination abilities of High School age children. The objective of the research - the training process in badminton within the annual year. Subject matter of the research – indicators of coordination abilities. Subject of the research – high school students. Methods of research – analysis and summary of the literature on the topic of the research, teacher observations, test of coordination abilities, methods of mathematical statistics. At the initial stage of the study, the original values of the indicators of the coordination abilities of the pupils older school age study groups were not statistically significant differences. Because of organized badminton practices at school, the high school students showed a significant improvement in coordination abilities. It was determined that the initial and final data in the experimental group are statistically different from those of the control group at the end of the study. It was proved the importance of badminton training sessions to improve the performance of coordination abilities of High School age children. It is proved that systematic badminton practices improve the coordination abilities and recommended for practical use in the system of physical education of the high school age students.
Description: Хорошко О. Є. Бадмінтон, як засіб удосконалення координаційних здібностей дітей старшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 53 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18349
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ХОРОШКО.docxМагістерська робота257.88 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.