Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокоп'єв, Даніїл Олександрович-
dc.date.accessioned2024-01-19T11:11:16Z-
dc.date.available2024-01-19T11:11:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18591-
dc.descriptionПрокоп'єв Д. О. Мультимедійність в інтернет-публікаціях репортажного характеру : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник М. В. Чабаненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 67 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота – 67 стор., 56 джерел. Об’єкт дослідження – Аналіз впровадження мультимедійного контенту в журналістських матеріалів мультимедійного характеру. Предмет дослідження – тематичне різноманіття, джерела інформації, елементи мультимедійності впроваджені в інтернет-публікаціях репортажного характеру. Метою дослідження є визначення впливу мультимедійних елементів (таких як фотографії, відео, аудіо, інфографіка тощо) на якість та ефективність репортажного контенту в онлайн-середовищі. Дослідження може спрямовуватися на розуміння того, як різні мультимедійні компоненти впливають на сприйняття інформації читачами, їх взаємодію з контентом та вплив на формування публічної думки Теоретико-методологічні засади: роботи вітчизняних та зарубіжних дослідників з мультимедійних елементів, вебпрограмуванню, маркетингу та психології, зокрема, М. Чабаненко, А. Булла, І. Зинов’єва, О. Самуляка, Л. Чхеайло, В. Конах та інших. Отримані результати: в роботі вперше узагальнені знання щодо впровадження мультимедійних засобів в інтернет-журналістиці в матеріалах репортажного характеру та їх порівняння, а також досліджено саме поняття мультимедійності та її вплив в цілому на інтернет-журналістику.uk
dc.description.abstractEN : The object of the study is the materials of the Ukrainian mass media and theirmultimedia elements, which are integrated in Internet publications of a reportingnature.The subject of the study is thematic diversity, sources of information,elements of multimedia implemented in Internet publications of a reporting nature.The purpose of the research is to determine the impact of multimediaelements (such as photos, videos, audio, infographics, etc.) on the quality andeffectiveness of reporting content in the online environment. Research can be aimedat understanding how different multimedia components affect the perception ofinformation by readers, their interaction with content and influence on the formationof public opinion.Theoretical and methodological foundations_ works of domestic and foreignresearchers on multimedia elements, web programming, marketing and psychology,in particular M. Chabanenko, A. Bulla, I. Zinovyeva, O. Samuliaka, L. Chheaylo,V. Konakh, Deuze M and others.Obtained results_ the work for the first time summarizes knowledge about theintroduction of multimedia tools in online journalism in reporting materials andtheir comparison, as well as the very concept of multimedia and its impact on onlinejournalism as a whole is investigated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмультимедіаuk
dc.subjectрепортажuk
dc.subjectвідеоматеріалиuk
dc.subjectаудіоматеріалиuk
dc.subjectінтерактивні елементиuk
dc.subjectінфографікаuk
dc.subjectкоментаріuk
dc.subjectсучасні технологіїuk
dc.subjectmultimediauk
dc.subjectreportinguk
dc.subjectvideouk
dc.subjectaudiouk
dc.subjectinteractive elementsuk
dc.subjectinfographicsuk
dc.subjectcommentsuk
dc.subjectmodern technologiesuk
dc.titleМультимедійність в інтернет-публікаціях репортажного характеруuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokop`ev 2023.pdfМагістерська робота676.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.