Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалюгін, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2024-01-22T12:41:24Z-
dc.date.available2024-01-22T12:41:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18621-
dc.descriptionМалюгін С. О. Бренд-менеджмент як індикатор ефективності сучасного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник М. А. Ажажа. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 80 с.uk
dc.description.abstractUA : В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні засади бренд-менеджменту як індикатора ефективності сучасного підприємства. Розглянуто особливості бренд-менеджменту як індикатора ефективності сучасного підприємства. Певна увага приділяється виявленню перспектив і недоліків бренд-менеджменту як індикатора ефективності сучасного підприємства.uk
dc.description.abstractEN : The qualification work examines the theoretical and methodological principles of brand management as an indicator of the efficiency of a modern enterprise. Features of brand management as an indicator of the efficiency of a modern enterprise are considered. Some attention is paid to identifying the prospects and shortcomings of brand management as an indicator of the efficiency of a modern enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectдохідuk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrand managementuk
dc.subjecttrademarkuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectincomeuk
dc.titleБренд-менеджмент як індикатор ефективності сучасного підприємстваuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малюгін_073.pdfМагістерська робота1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.