Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестерова, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T21:25:12Z-
dc.date.available2020-03-24T21:25:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1875-
dc.descriptionНестерова О. В. Формування професійної компетентності соціального робітника у роботі з людьми похилого віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Р. Мацкевіч. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 80 с., 10 таблиць, 1 рисунок, 85 джерел, 2 додатки. Об’єкт дослідження: процесс формування професійної компетентності соціального робітника у роботі з людьми похилого віку. Предмет дослідження: зміст, форми та методи формування професійної компетентності соціального робітника у роботі з людьми похилого віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму формування професійної компетентності соціального робітника. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до процессу формування професійної компетентності соціального робітника у роботі з людьми похилого віку. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми з формування професійної компетентності соціального робітника. Галузь використання: Соціальні служби, територіальні центри з обслуговування одиноких непрацездатних громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, будинки-інтернати для осіб похилого віку, геріатричні пансіонати, пансіонати та інші установи, що надають соціальні послуги людям похилого віку.uk
dc.description.abstractEN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (83 items), 2 addendums on 2 pages. The qualifying work volume is 101 pages long, 100 of them - body text. There are 10 tables and 1 illustration. The qualification work gives a theoretical survey and describes experimental research based on a comprehensive approach to the process of forming the professional competence of a social worker in working with older people. It defines the basic conditions and means of influence to increase the professional competence of a social worker in working with older people. The research object: formation of professional competence of the social worker in working with the elderly age. The research subject: contents and conditions of formation of professional competence of social worker in work with elderly people. The research purpose: in theoretical substantiation and experimental verification of the program of formation of professional competence of the social worker. The research tasks are: 1) to consider the essence and features of professional competence; 2) analyze the characteristics of the elderly customer category; 3) to determine the model of formation of professional competence of the social worker; 4) to develop, implement and analyze the results of implementation of the program of formation of professional competence of social worker in work with elderly people.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectлюди похилого вікуuk
dc.subjectмодель формування професійна компетентностіuk
dc.subjectсоціальна роботаuk
dc.subjectпсихологічна допомогаuk
dc.subjectсоціальна допомогаuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectelderly peopleuk
dc.subjectmodel of professional competence formationuk
dc.subjectsocial workuk
dc.subjectpsychological helpuk
dc.subjectsocial assistanceuk
dc.titleФормування професійна компетенності соціального робітника у роботі з людьми похилого вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesterova O.V.pdfМагістерська робота1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.