Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18838
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДяченко, Давид Михайлович-
dc.date.accessioned2024-01-29T11:08:33Z-
dc.date.available2024-01-29T11:08:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18838-
dc.descriptionДяченко Д. М. Управління маркетинговою політикою організації з метою забезпечення її конкурентоспроможності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 82 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 82 с., 14 рис., 15 табл., 55 джерел. Об’єктом дослідження є маркетингова політика підприємства ТОВ «АРТАЛЕКС». Метою роботи є розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової політики досліджуваного підприємства. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, розрахунковий. Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що в реаліях воєнного стану в Україні і відповідної трансформації поведінки споживачів важливою умовою забезпечення конкурентоспроможності підприємства є удосконалення його маркетингової політики. Основними елементами маркетингової політики підприємства є: товарний асортимент, якість та конкурентоспроможність продукції, товарна марка, упаковка та ін. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи маркетингової діяльності. На основі даних фінансові звітності було досліджено діяльність підприємства ТОВ «АРТАЛЕКС», проаналізовано систему маркетингової діяльності даного підприємства, а також запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової стратегії досліджуваного підприємства. Отримані в дипломній роботі результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «АРТАЛЕКС» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню маркетингової діяльності вітчизняних підприємств.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: 82 pages, 14 figures, 15 tables, 55 sources. The object of the study is the marketing policy of ARTALEX LLC. The purpose of the work is to develop practical recommendations for improving the marketing policy of the enterprise under study. Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic, balance, calculation. The relevance of the topic of this qualification work is that in the realities of the martial law in Ukraine and the corresponding transformation of consumer behavior, an important condition for ensuring the competitiveness of the enterprise is the improvement of its marketing policy. The main elements of the company's marketing policy are: product range, product quality and competitiveness, brand, packaging, etc. During the work, the theoretical foundations of marketing activity were considered. On the basis of financial reporting data, the activity of ARTALEX LLC was investigated, the marketing activity system of this enterprise was analyzed, and measures were proposed to improve the marketing strategy of the enterprise under study. The results obtained in the thesis can be used by the management of ARTALEX LLC in practical activities and will contribute to the improvement of marketing activities of domestic enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectтоварний портфельuk
dc.titleУправління маркетинговою політикою організації з метою забезпечення її конкурентоспроможностіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyachenko D.pdfМагістерська робота1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.