Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18885
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавидова, Дар'я Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-02-05T12:44:24Z-
dc.date.available2024-02-05T12:44:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18885-
dc.descriptionДавидова Д. В. Маркетингова діяльність підприємства в контексті забезпечення його конкурентоспроможност : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Фурсін. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 88 с.uk
dc.description.abstractUA : Виконаний аналіз основних особливостей управління маркетинговою діяльністю на підприємстві в умовах ринку. Проаналізовані основні фактори, що впливають на управління маркетенговою діяльністю та основні механізми підвищення рівня конкурентоспроможності, враховуючи вітчизняний та зарубіжний досвід діяльності підприємств. Охарактеризовані основні напрямі роботи ТОВ «СПЕЛЛ» та визначені основні конкурентні переваги та недоліки, що впливають на стратегію управління маркетинговою діяльністю. Обґрунтовані заходи удосконaлeння упрaвлiння маркетинговою дiяльнiстю нa пiдприємстві.uk
dc.description.abstractEN : The analysis of the main features of the management of marketing activities at the enterprise in market conditions has been carried out. The main factors affecting the management of marketing activities and the main mechanisms of increasing the level of competitiveness are analyzed, taking into account the domestic and foreign experience of enterprises. The main areas of work of "SPELL" LLC are characterized and the main competitive advantages and disadvantages affecting the marketing management strategy are determined. Reasonable measures to improve the management of marketing activities at the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectпопит на продукціюuk
dc.subjectрекламна стратегіяuk
dc.subjectadvertising activitiesuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectadvertising strategyuk
dc.subjectdemand for productsuk
dc.titleМаркетингова діяльність підприємства в контексті забезпечення його конкурентоспроможностіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Давидова.pdfМагістерська робота989.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.