Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19004
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостенко, Тетяна Андріївна-
dc.date.accessioned2024-03-14T05:51:48Z-
dc.date.available2024-03-14T05:51:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19004-
dc.descriptionКостенко Т. А. Формування мовної компетентності майбутніх фінансистів в умовах закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 82 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту, містить 2 рисунка, 1 додаток. Перелік посилань включає 57 джерел. Мета дослідження: розробити й науково обґрунтувати методику формування мовної компетентності майбутніх фінансистів в умовах закладу вищої освіти. Об’єкт дослідження: мовна компетентність майбутніх фінансистів. Предмет дослідження: методика формування мовної компетентності майбутніх фінансистів в умовах закладу вищої освіти. У роботі здійснено теоретичний аналіз поняття «мовна компетентність» у вітчизняній та зарубіжній науці; вивчено диференціацію понять «мовна компетентність» та «мовна культура» в контексті проблеми викладання мовних дисциплін у закладі вищої освіти; визначено сутнісні та структурно-змістовні характеристики мовної компетентності спеціаліста економічного профілю; розроблено методику формування мовної компетентності майбутніх фінансистів. Практичне значення дослідження: розроблена та апробована методична система формування мовної компетентності студентів – майбутніх фінансистів, яка може бути впроваджена в освітній процес закладу вищої освіти з напряму підготовки бакалаврів за спеціальністю «Фінанси, банківська справа та страхування».uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 82 pages of printed text, contains 2 figures, 1 appendix. The list of references includes 57 sources. The purpose of the study: to develop and scientifically substantiate the methodology of formation of language competence of future financiers in the conditions of a higher education institution. Research object: language competence of future financiers. The subject of the study: the method of forming the language competence of future financiers in the conditions of a higher education institution. The paper provides a theoretical analysis of the concept of "language competence" in domestic and foreign science; the differentiation of the concepts of "language competence" and "language culture" in the context of the problem of teaching language disciplines in a higher education institution was studied; the essential and structural-content characteristics of the language competence of an economic profile specialist are defined; the method of formation of language competence of future financiers was developed. The practical significance of the research: a methodical system of forming the language competence of students - future financiers has been developed and tested, which can be implemented in the educational process of a higher education institution in the field of training bachelors in the specialty "Finance, banking and insurance".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectмовна компетентністьuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectкультура спілкуванняuk
dc.subjectкультура поведінкиuk
dc.subjectмовленнєвий етикетuk
dc.subjectмовна культураuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectlanguage competenceuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectcommunication cultureuk
dc.subjectbehavioral cultureuk
dc.subjectspeech etiquetteuk
dc.subjectlanguage cultureuk
dc.titleФормування мовної компетентності майбутніх фінансистів в умовах закладу вищої освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostenko.pdfМагістерська робота612.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.