Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГригорьєва, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2024-03-14T06:14:45Z-
dc.date.available2024-03-14T06:14:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19009-
dc.descriptionГригорьєва Т. І. Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами проєктної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 50 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 50 с., 2 таблиці, 6 рисунків, 41 джерело. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та надати рекомендації щодо використання засобів проєктної діяльності в процесі розвитку пізнавального інтересу у дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження – процес розвитку пізнавального інтересу у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – засоби проєктної діяльності, спрямовані на розвиток пізнавального інтересу дітей старшого дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної освіти; теоретично обґрунтовано модель реалізації педагогічних умов формування розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку і методику організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: 50 pp., 2 tables, 6 figures, 41 sources. The purpose of the study is to theoretically substantiate and provide recommendations regarding the use of means of project activity in the process of developing cognitive interest in older preschool children. The object of the study is the process of developing cognitive interest in children of older preschool age. The subject of the study is the means of project activities aimed at developing the cognitive interest of children of older preschool age. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; to find out the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of modern preschool education; the model of implementation of the pedagogical conditions for the formation of the development of the cognitive activity of older preschool children and the method of organizing the educational process in the preschool education institution are theoretically substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectпізнавальна активністьuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectпроєктна діяльністьuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectcognitive activityuk
dc.subjectsenior preschool ageuk
dc.subjectproject activityuk
dc.titleРозвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами проєктної діяльностіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hryhorieva.pdfМагістерська робота724.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.