Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19013
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Подєльщікова, Катерина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-14T06:26:25Z | - |
dc.date.available | 2024-03-14T06:26:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19013 | - |
dc.description | Подєльщікова К. А. Казкотерапія як засіб формування моральних почуттів молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 70 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 70 с., 12 таблиць, 6 рис., 53 джерел, 3 додатків. Мета дослідження: розглянути особливості використання казкотерапії як засобу формування моральних почуттів молодших школярів та емпірично розглянути її ефективність у цьому процесі. Об’єкт дослідження: моральні почуття молодших школярів. Предмет дослідження: казкотерапія як засіб формування моральних почуттів молодших школярів. Методи дослідження: аналіз та узагальнення наукових джерел, опитування, анкетування, педагогічний експеримент. У кваліфікаційній роботі здійснено психолого-педагогічний аналіз літератури з проблеми сутності поняття моральних почуттів особистості та надано їм загальну характеристику; розкрито особливості морального виховання в молодшому шкільному віці; визначено роль казкотерапії в процесі формування моральних почуттів молодших школярів; досліджено стан сформованості моральних якостей у молодших школярів та емпірично визначено вплив казкотерапії на процес їх формування; розроблено та впроваджено систему роботи з казкотерапією в процесі морального виховання молодших школярів та надано методичні рекомендації щодо її використання. | uk |
dc.description.abstract | EN : Qualification work: 70 pages, 12 tables, 6 figures, 53 sources, 3 appendices. The purpose of the study: to consider the peculiarities of using fairy-tale therapy as a means of forming the moral feelings of younger schoolchildren and to empirically examine its effectiveness in this process. Object of research: moral feelings of younger schoolchildren. The subject of the study: fairy-tale therapy as a means of forming the moral feelings of younger schoolchildren. Research methods: analysis and generalization of scientific sources, surveys, questionnaires, pedagogical experiment. In the qualification work, a psychological-pedagogical analysis of the literature on the problem of the essence of the concept of moral feelings of the individual was carried out and a general characteristic was given to them; the peculiarities of moral education in primary school age are revealed; the role of fairy-tale therapy in the process of forming the moral feelings of younger schoolchildren is determined; the state of formation of moral qualities in younger schoolchildren was investigated and the influence of fairy-tale therapy on the process of their formation was empirically determined; a system of working with fairy-tale therapy in the process of moral education of younger schoolchildren was developed and implemented, and methodical recommendations for its use were provided. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | казка | uk |
dc.subject | казкотерапія | uk |
dc.subject | моральне виховання | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | fairy-tale | uk |
dc.subject | fairy-tale therapy | uk |
dc.subject | moral education | uk |
dc.title | Казкотерапія як засіб формування моральних почуттів молодших школярів | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Podelschikova.pdf | Магістерська робота | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.