Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19013
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодєльщікова, Катерина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-03-14T06:26:25Z-
dc.date.available2024-03-14T06:26:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19013-
dc.descriptionПодєльщікова К. А. Казкотерапія як засіб формування моральних почуттів молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 70 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 70 с., 12 таблиць, 6 рис., 53 джерел, 3 додатків. Мета дослідження: розглянути особливості використання казкотерапії як засобу формування моральних почуттів молодших школярів та емпірично розглянути її ефективність у цьому процесі. Об’єкт дослідження: моральні почуття молодших школярів. Предмет дослідження: казкотерапія як засіб формування моральних почуттів молодших школярів. Методи дослідження: аналіз та узагальнення наукових джерел, опитування, анкетування, педагогічний експеримент. У кваліфікаційній роботі здійснено психолого-педагогічний аналіз літератури з проблеми сутності поняття моральних почуттів особистості та надано їм загальну характеристику; розкрито особливості морального виховання в молодшому шкільному віці; визначено роль казкотерапії в процесі формування моральних почуттів молодших школярів; досліджено стан сформованості моральних якостей у молодших школярів та емпірично визначено вплив казкотерапії на процес їх формування; розроблено та впроваджено систему роботи з казкотерапією в процесі морального виховання молодших школярів та надано методичні рекомендації щодо її використання.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: 70 pages, 12 tables, 6 figures, 53 sources, 3 appendices. The purpose of the study: to consider the peculiarities of using fairy-tale therapy as a means of forming the moral feelings of younger schoolchildren and to empirically examine its effectiveness in this process. Object of research: moral feelings of younger schoolchildren. The subject of the study: fairy-tale therapy as a means of forming the moral feelings of younger schoolchildren. Research methods: analysis and generalization of scientific sources, surveys, questionnaires, pedagogical experiment. In the qualification work, a psychological-pedagogical analysis of the literature on the problem of the essence of the concept of moral feelings of the individual was carried out and a general characteristic was given to them; the peculiarities of moral education in primary school age are revealed; the role of fairy-tale therapy in the process of forming the moral feelings of younger schoolchildren is determined; the state of formation of moral qualities in younger schoolchildren was investigated and the influence of fairy-tale therapy on the process of their formation was empirically determined; a system of working with fairy-tale therapy in the process of moral education of younger schoolchildren was developed and implemented, and methodical recommendations for its use were provided.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectказкаuk
dc.subjectказкотерапіяuk
dc.subjectморальне вихованняuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectfairy-taleuk
dc.subjectfairy-tale therapyuk
dc.subjectmoral educationuk
dc.titleКазкотерапія як засіб формування моральних почуттів молодших школярівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podelschikova.pdfМагістерська робота1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.