Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19050
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалтиз, Вікторія Віталіївна-
dc.date.accessioned2024-03-19T07:02:54Z-
dc.date.available2024-03-19T07:02:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19050-
dc.descriptionМалтиз В. В. Маркетинг комунікацій і соціальних мереж : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра всіх спеціальностей. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 113 с.uk
dc.description.abstractUA : У посібнику відповідно до робочої програми подано теоретичний і практичний аспекти дисципліни «Маркетинг комунікацій і соціальних мереж». Навчальний матеріал структуровано за двома розділами: «Основи маркетингу та комунікаційної політики» (3 теми) і «Маркетинг соціальних мереж (SMM)» (3 теми). У першому розділі викладено теоретичні основи сучасного маркетингу, визначено його цілі та завдання, окреслено сутність маркетингових комунікацій і особливості комунікаційної політики. Другий розділ присвячений безпосередньо маркетингу соціальних мереж, методам і способам просування в них продуктів, специфічним форматам реклами, таргетуванню цільової аудиторії, складанню контент-плану, створенню візуалу бізнес-сторінки, використанню сучасних інструментів SMM. Теоретичні положення курсу унаочнено рисунками й таблицями. Для актуалізації знань запропоновано питання для самоконтролю. Практичний аспект дисципліни представлено тестами та практичними завданнями. Визначення ключових термінів і понять, які підлягають засвоєнню, наведено в глосарії. Рекомендовано літературу для опрацювання. Видання адресується здобувачам ступеня вищої освіти бакалавра всіх спеціальностей, які надали перевагу дисципліні «Маркетинг комунікацій і соціальних мереж» під час вільного вибору.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗНУuk
dc.subjectнавчальний посібникuk
dc.subjectбакалаврuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectбізнес-сторінкаuk
dc.subjectтаргетована рекламаuk
dc.titleМаркетинг комунікацій і соціальних мережuk
dc.typeКнига (монографія)uk
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0056284.pdfКнига33.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.