Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотова, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2024-05-29T09:06:32Z-
dc.date.available2024-05-29T09:06:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19259-
dc.descriptionКотова Т. Д. Аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ «Нова пошта» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Ю. І. Полусмяк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 71 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота Аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ «Нова пошта»: 71 сторінка, 14 таблиць, 10 рисунків. Перелік посилань нараховує 32 найменування. Актуальність дослідження конкурентоспроможності постійно підтверджується змінами у бізнес-середовищі та економічних умовах. Конкурентоспроможність підприємства є ключовою характеристикою з точки зору конкурентної боротьби. Конкурентоспроможність визначається здатністю підприємства ефективно конкурувати на ринку, залучати клієнтів і зберігати їх, забезпечувати стійкий попит на свої товари чи послуги та здійснювати прибуткову діяльність в умовах конкуренції. Метою роботи є аналіз конкурентного середовища ТОВ Об’єктом роботи є ТОВ «Нова пошта». Предметом дослідження є аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ «Нова пошта». Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем. Під час виконання роботи було розглянуто методичні основи та функції конкуренції, проаналізовано ключові фактори конкурентної переваги. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано конкурентне середовище ТОВ «Нова пошта».uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: 71 pages, 14 tables, 10 figures. The list of links includes 32 items. The relevance of competitiveness research is constantly confirmed by changes in the business environment and economic conditions. The competitiveness of the enterprise is a key characteristic from the point of view of competition. Competitiveness increases the ability of the enterprise to compete effectively in the market, attract and retain customers, ensure stable demand for its goods or services, and sell profitable activities in competitive conditions. The aim of the study is to analyze the competitive environment of the LLC. The object of the master's thesis is "Nova Poshta" LLC. The subject of the study is the analysis of the company's competitiveness on the example of "Nova Poshta" LLC. The information base of the work consists of scientific works on management and economics, monographic studies and articles by domestic authors, practical materials and official statistical data, Internet resources. In the work, the information is summarized and displayed using tables, graphs, and diagrams. During the performance of the work, methodological foundations and functions of competition were developed, key factors of competitive advantage were analyzed. The competitive environment of Nova Poshta LLC was analyzed on the basis of theoretical material.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectНова поштаuk
dc.subjectSWOT-аналізuk
dc.subjectпоштові послугиuk
dc.titleАналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ «Нова пошта»uk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotova.pdfРобота бакалавра1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.