Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПруцкова, Кристина Андріївна-
dc.date.accessioned2024-05-30T11:19:34Z-
dc.date.available2024-05-30T11:19:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19262-
dc.descriptionПруцкова К. А. Управління рекламною діяльністю у ТА «Канікули» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник В. О. Шишкін. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 68 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: «Управління рекламною діяльністю у ТА «Канікули» : 68 сторінок, 12 таблиці, 13 рисунків. Перелік посилань нараховує 50 найменувань. Актуальність теми кваліфікаційного дослідження полягає в тому, що реклама в секторі туризму відіграє ключову роль у просуванні компаній та ринку туристичних послуг та привертанні уваги клієнтів. Мета дослідження – вивчення та аналізі методів та стратегій управління рекламною діяльністю в туристичній компанії та розроблення відповідних рекомендацій для покращення конкурентоспроможності підприємства. Об'єкт дослідження – туристична агенція «Канікули». Предметом дослідження є управління рекламною діяльністю в туристичній компанії. В роботі розглянуто теоретичні аспекти управління рекламною діяльністю в туристичній компанії. Проведений огляд та аналіз рекламної стратегії підприємства, виявлені проблемні аспекти та обґрунтовані основні причини, що стимулюють необхідність вдосконалення. Запропоновані конкретні рекомендації та стратегії для покращення управління рекламою в дослідженому підприємстві.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: « Advertising Activities at Travel Agency «Kanikuly»: 68 pages, 12 tables, 13 figures. The list of references includes 50 items. The relevance of the subject of the qualitative study is that advertising in the tourism sector plays a key role in promoting companies and the market of tourist services and attracting the attention of customers. The purpose of the research is to study and analyze the methods and strategies of management of advertising activities in a tourist company and to develop relevant recommendations to improve the competitiveness of the enterprise. The object of the study is the travel agency «Kanikuly». The subject of the study is the management of advertising activities in a travel company. The paper examines the theoretical aspects of managing advertising activities in a travel company. A review and analysis of the company's advertising strategy was carried out, problematic aspects were identified and the main reasons were substantiated, stimulating the need for improvement. Specific recommendations and strategies for improving advertising management in the investigated enterprise are proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectуправління рекламоюuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectpr діяльністьuk
dc.titleУправління рекламною діяльністю у ТА «Канікули»uk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prutskova.pdfРобота бакалавра1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.