Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроніна, Руслана Василівна-
dc.date.accessioned2024-06-03T09:00:30Z-
dc.date.available2024-06-03T09:00:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19296-
dc.descriptionПроніна Р. В Соціальні мережі в інформаційно-аналітичній діяльності компанії «Техпром» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / наук. керівник К. М. Пирогова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 57 с.uk
dc.description.abstractEN : Pronina R. V. Social Networks in the Information and Analytical Activities of Tehprom Company. Zaporizhzhia, 2024, 57 p. The purpose of the work: to systematize scientific judgments regarding the organization of information activities of the enterprise, to investigate the specifics of the use of social networks in the information and analytical activities of the company, and to analyze the technologies and means of information and analytical activities of «Tehprom» on the official website and in social networks. Research methods - to find out the specifics of the use of technologies and tools in the company's information and analytical activities, the following methods were used: analysis, descriptive method, content analysis, induction, classification and generalization method, problem-thematic method. The bachelor's thesis examines the organization of the company's information activities, highlights the specifics of the use of social networks in the information and analytical activities of the company, analyzes the information and analytical activities of «Techprom» on the official website, and investigates the technologies and means of information activities of «Techprom» in social networks.uk
dc.description.abstractUA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Соціальні мережі в інформаційноаналітичній діяльності компанії «Техпром» використано 45 джерел. Об’єктом дослідження є соціальні мережі та офіційний сайт компанії «Техпром» Предметом дослідження є специфіка використання сучасних технологій та засобів в інформаційно-аналітичній діяльності компанії «Техпром» на офіційному сайті та соціальних мережах. Мета дослідження: систематизувати наукові судження щодо організації інформаційної діяльності підприємства, дослідити специфіку використання соціальних мереж в інформаційно-аналітичній діяльності компанії та проаналізувати технології та засоби інформаційно-аналітичної діяльності «Техпром» на офіційному сайті та в соціальних мережах. Методи дослідження: для з’ясування специфіки використання технологій та засобів в інформаційно-аналітичній діяльності компанії було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) розглянути організацію інформаційної діяльності підприємства; 2) виокремити специфіку використання соціальних мереж в інформаційно-аналітичній діяльності компанії; 3) проаналізувати інформаційно-аналітичну діяльність «Техпром» на офіційному сайті; 4) дослідити технології та засоби інформаційної діяльності «Техпром» в соціальних мережах. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з особливостей соціальних мереж К. Білан, А. Вітушко, О. Гарматій, О. Гвоздик, Ж. Мини; інформаційної діяльності О. Демчук, Т. Іванець, К. Пирогової, М. Кассона, Л. Коваленко, П. Радіонова; основ підприємства С. Ілляшенко, Г. Карпюк, Т. Плеханової, С. Удовіченко, Л. Шевченко. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше досліджено специфіку технологій та засобів інформаційно-аналітичної діяльності компанії «Техпром» на офіційному сайті та в соціальних мережах. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності рекламістів, PR-фахівців та спеціалістів інформаційно-комунікативної справи, а також може бути використана під час вивчення спецкурсів, семінарів та практичних занять.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectофіційний сайтuk
dc.subjectінформаційноаналітична діяльністьuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectінформаційний потенціалuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectofficial siteuk
dc.subjectinformation and analytical activityuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectinformation potentialuk
dc.titleСоціальні мережі в інформаційно-аналітичній діяльності компанії «Техпром»uk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pronina 2024.pdfРобота бакалавра841.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.