Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШиркова, Аліна Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-06-03T12:17:17Z-
dc.date.available2024-06-03T12:17:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19302-
dc.descriptionШиркова А. В. Соціальні мережі в інформаційно-аналітичній діяльності організації: функціональний аспект : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / наук. керівник Т. В. Іванюха. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 58 с.uk
dc.description.abstractUA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Соціальні мережі в інформаційноаналітичній діяльності організації» опрацьовано 69 джерел. Об’єктом дослідження є соціальні мережі в інформаційно-аналітичній діяльності організації «Море Турів». Предметом дослідження є специфіка та функціональні особливості соціальних мереж в інформаційно-аналітичній діяльності організації. Мета дослідження: виявити та проаналізувати особливості та функції соціальних мереж в інформаційно-аналітичній діяльності організації «Море Турів». Методи дослідження: для з’ясування особливостей соціальних мереж в діяльності підприємства «Море Турів» було використано такі методи: порівняння, узагальнення, синтез, аналіз наукових та літературних джерел, кількісна обробка даних. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) дослідити напрямки інформаційно-аналітичної діяльності організацій; 2) охарактеризувати поняття та сутність соціальних мереж; 3) проаналізувати основні напрямки комунікаційної діяльності туристичної агенції «Море Турів»; 4) з’ясувати особливості та функції соціальних мереж в інформаційноаналітичній діяльності організації «Море Турів». Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвяченні розгляду соціальних мереж в діяльності організації вітчизняних і зарубіжних дослідників В. Варенко, О. Арешенкова-Левченко, В. Ліпкан, І. Сопілко, В. Кір’ян, О. Романчук, Є. Корольов, Ю. Сєров, С. Федушко, С. Смерічевський С, С. Петропавловська, О. Радченко та інших. Наукова новизна полягає у комплексному підході до особливостей соціальних мереж в інформаційно-аналітичній діяльності організації. Наукова новизна визначається також і тим, що дослідження проведено з використанням останніх розробок в комунікативістиці та аналітиці. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності інформаційників, аналітиків, рекламників. Ця робота може стати у нагоді у наукових та методичних посібниках, лекційному матеріалі з інформаційної справи, при написанні курсових та кваліфікаційних робіт бакалавра студентами факультету журналістики.uk
dc.description.abstractEN : Bachelor's qualification work «social networks in information and analytical activities of the organization» – main text – 58 pages. There are 69 sources for completing the thesis. The object research is a social network in the information and analytical activities of the organization «Sea of tours». The subject the study is a specific feature of social networks in the information and analytical activities of an organization. The purpose identify and analyze the features of social networks in the information and analytical activities of the organization «Sea of tours». Research methods: to find out the features of social networks in the activities of the company «Sea of tours», the following methods were used: comparison, generalization, book research analysis, synthesis, analysis of scientific and literary sources, quantitative data processing. To achieve this goal, you must complete the following tasks: 1) to investigate the directions of information and analytical activities of organizations; 2) make a description of the concept and essence of social networks; 3) analyze the main directions of communication activities of the travel agency «Sea of tours»; 4) to work out the specifics of the role of social networks in the functioning of the organization «Sea of tours». The methodological and theoretical basis the works devoted to the consideration of social networks in the organization's activities are compiled by domestic and foreign researchers V. Varenko, O. Areshenkova-Levchenko, V. Lipkan, I. Sopilko, V. Kiryan, O. Romanchuk, E. Korolev, Yu. Serov, S. Fedushko, S. Smerichevsky, S. Petropavlovsk, O. Radchenko and others. The scientific novelty it consists in a comprehensive approach to the features of social networks in the information and analytical activities of the organization. Scientific novelty is also determined by the fact that the research was conducted using the latest developments in journalism and analytics. Scope: the materials of the conducted research can be used in the professional activities of journalists and analysts. advertisers. This work can be useful in scientific and methodological manuals, lecture material on journalism, when writing Bachelor's coursework and qualification papers by students of the Faculty of journalism.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectорганізаціяuk
dc.subjectкомунікаційна діяльністьuk
dc.subjectнапрямки інформаційно-аналітичної діяльностіuk
dc.subjectтуристична компаніяuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectorganizationuk
dc.subjectcommunication activitiesuk
dc.subjectareas of information and analytical activitiesuk
dc.subjecttravel companyuk
dc.titleСоціальні мережі в інформаційно-аналітичній діяльності організації: функціональний аспектuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shyrkova 2024.pdfРобота бакалавра776.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.