Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБібіна, Анастасія Віталіївна-
dc.date.accessioned2024-06-04T09:43:31Z-
dc.date.available2024-06-04T09:43:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19309-
dc.descriptionБібіна А. В. Вебресурси як інструменти цифрової комунікації українських підприємств : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. М. Пирогова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 71 с.uk
dc.description.abstractUA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Вебресурси як інструменти цифрової комунікації українських підприємств» використано 31 джерело. Об’єктом дослідження є вебресурси українських підприємств «Нова пошта» та «Фокстрот». Предметом дослідження є інструменти, функціональність та різновиди вебресурсів українських підприємств та власного портфоліо. Мета дослідження: систематизувати наукові судження щодо специфіки вебресурсів в умовах цифрових комунікацій, дослідити цифрові інструменти вебсайтів українських підприємств, охарактеризувати стратегії та функціональність вебресурсів «Нової пошти» та «Фокстроту». Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) розкрити специфіку вебресурсів у теоретичному аспекті; 2) визначити функції та різновиди вебресурсів; 3) дослідити цифрові інструменти та стратегії вебресурсів; 4) охарактеризувати вебресурси українських підприємств. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з цифрових комунікацій С. Андрушкевич, Н. Білан, Ж. Денисюк, О. Івасенко, О. Могилевської, Е. Хенлон; специфіки вебресурсів А. Ваврик, О. Трофименка, О. Гудзь, М. Лебеденко, О. Мосіюк, В. Смачило; вебтехнологій О. Гук, А. Кільченко, Н. Малєєвої, І. Мудрої, Ю. Романишин, А. Федорука. Методи дослідження: для з’ясування специфіки вебресурсів українських підприємств було використано такі методи: аналіз, описовий метод; для дослідження інструментів вебресурсів: контент-аналіз, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше досліджено інструменти, функціональність та стратегії вебресурсів «Нової пошти» та «Фокстроту». Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності рекламістів та PR-фахівців, а також може бути використані під час вивчення спецкурсів, семінарів та практичних занять.uk
dc.description.abstractEN : Bibina A. V. Web Resources as Digital Communication Tools of Ukrainian Enterprises. Zaporizhzhia, 2024, 71 p. The relevance of the research topic lies in the fact that Ukrainian enterprises are in conditions of increased competition, and the use of effective communication tools can provide them with a competitive advantage. The purpose of the study: to systematize scientific judgments regarding the specifics of web resources in the context of digital communications, to investigate the digital tools of the websites of Ukrainian enterprises, to characterize the strategies and functionality of the web resources of «Nova Poshta» and «Foxtrot». In order to realize the set goal, it is necessary to complete the following tasks: 1) reveal the specifics of web resources in a theoretical aspect; 2) determine the functions and types of web resources; 3) explore digital tools and web resource strategies; 4) characterize the web resources of Ukrainian enterprises. The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that the tools, functionality and strategies of the web resources of «New Mail» and «Foxtrot» were investigated for the first time.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвебресурсиuk
dc.subjectцифрова комунікаціяuk
dc.subjectцифрові інструментиuk
dc.subjectукраїнські підприємстваuk
dc.subjectінтерфейсuk
dc.subjectсайтuk
dc.subjectфункціональністьuk
dc.subjectweb resourcesuk
dc.subjectdigital communicationuk
dc.subjectdigital toolsuk
dc.subjectukrainian companiesuk
dc.subjectinterfaceuk
dc.subjectsiteuk
dc.subjectfunctionalityuk
dc.titleВебресурси як інструменти цифрової комунікації українських підприємствuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bibina А. 2024.pdfРобота бакалавра1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.