Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілоус, Марина Олегівна-
dc.date.accessioned2024-06-04T10:03:40Z-
dc.date.available2024-06-04T10:03:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19311-
dc.descriptionБілоус М. О. Організація BTL кампаній брендів легкої промисловості в Україні : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. М. Пирогова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 49 с.uk
dc.description.abstractUA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Організація BTL кампаній брендів легкої промисловості в Україні» використано 33 джерела. Об’єктом дослідження є українські бренди одягу Vovk та ANDRE TAN, концерн текстилю «Ярослав». Предметом дослідження є BTL-заходи, їх функції та специфіка реалізації українських брендів одягу Vovk та ANDRE TAN, концерн текстилю «Ярослав». Мета дослідження: синтезувати теоретичні судження специфіки BTLзаходів в умовах розвитку ринку, охарактеризувати BTL-заходи українських брендів одягу, дослідити BTL-інструменти концерну текстилю. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) визначити специфіку BTL-заходів в умовах розвитку рекламної діяльності; 2) визначити різновиди та засоби реалізації BTL-технологій; 3) дослідити BTL-заходи українських брендів одягу; 4) охарактеризувати BTL-інструменти концерну текстилю «Ярослав». Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з BTL-комунікацій Ю. Апчел, Т. Булах, О. Дудовцевої, О. Курбан, Т. Примак, Н. Скригун; специфіки та планування BTL-заходів В. Божкової, О. Горпинич, А. Киричка, Г. Охріменка, О. Сиволовської, О. Тєлєтова. Методи дослідження: для з’ясування специфіки BTL-компаній було використано такі методи: аналіз, описовий метод; для дослідження BTLзаходів: контент-аналіз, метод класифікації та узагальнення, проблемнотематичний метод. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше охарактеризовано BTL-інструменти, їх функції та специфіку реалізації українських брендів одягу Vovk та ANDRE TAN, концерн текстилю «Ярослав». Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності рекламістів та PR-фахівців, а також може бути використані під час вивчення спецкурсів, семінарів та практичних занять.uk
dc.description.abstractEN : Bilous M. O. Organization of BTL Campaigns of Light Industry Brands in Ukraine. Zaporizhzhia, 2024. 49 p. The relevance of the research topic lies in the fact that BTL tools are used to draw attention to the brand, increase recognition, involve authoritative persons and influencers in events, which allows to increase the popularity of the brand. Businesses use them to connect emotionally with the audience and generate advertising strategies. BTL communications create favorable conditions for direct communication with the target audience and stimulate the sale of goods. The object of the research is the Ukrainian clothing brands Vovk and ANDRE TAN, the Yaroslav textile concern. The subject of the research is BTL events, their functions and specifics of implementation of the Ukrainian clothing brands Vovk and ANDRE TAN, textile concern «Yaroslav». The purpose of the study: to synthesize theoretical judgments of the specificity of BTL measures in the conditions of market development, to characterize the BTL measures of Ukrainian clothing brands, to investigate the BTL tools of the textile concern. To realize the set goal, the following tasks must be completed: 1) determine the specifics of BTL activities in terms of the development of advertising activities; 2) determine the types and means of implementing BTL technologies; 3) investigate BTL activities of Ukrainian clothing brands; 4) characterize the BTL tools of the Yaroslav textile concern.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрекламна комунікаціяuk
dc.subjectBTL-заходиuk
dc.subjectукраїнські підприємстваuk
dc.subjectлегка промиловістьuk
dc.subjectконцернuk
dc.subjectрекламні технологіїuk
dc.subjectadvertising communicationuk
dc.subjectBTL-eventsuk
dc.subjectukrainian enterprisesuk
dc.subjectlight washabilityuk
dc.subjectсoncernuk
dc.subjectadvertising technologiesuk
dc.titleОрганізація BTL кампаній брендів легкої промисловості в Україніuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilous 2024.pdfРобота бакалавра695.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.