Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБородіна, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2024-06-04T12:31:50Z-
dc.date.available2024-06-04T12:31:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19324-
dc.descriptionБородіна О. Г. Рекламна комунікація виробників товарів і послуг у соцмережах засобами SMM : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. О. Доценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 69 с.uk
dc.description.abstractUA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Рекламна комунікація виробників товарів і послуг у соцмережах засобами SMM» використано 36 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні комунікації торгової марки «Ферма» та послуг «Watsons». Предметом дослідження є специфіка використання засобів SMM в соціальних мережах торгової марки «Ферма» та послуг «Watsons». Мета дослідження: систематизувати наукові судження щодо рекламних комунікацій, дослідити специфіку використання SMM засобів в соціальних мережах, охарактеризувати засоби SMM українських виробників молочної продукції та послуг. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) систематизувати наукові судження щодо рекламних комунікацій; 2) визначити специфіку використання засобів SMM в соціальних мережах; 3) дослідити різновиди та функції засобів SMM українських виробників молочної продукції на прикладі торгової марки «Ферма»; 4) охарактеризувати рекламну комунікацію косметичних послуг в Україні на прикладі «Watsons». Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з особливостей рекламних комунікацій А. Белової, Н. Герцовської, Н. Лепської, А. Швець; засобів SMM Л. Бондарчук, Н. Дубінської, М. Касьяненко, Н. Носань, О. Птащенко, О. Сметанюк, Д. Терехова; особливостей рекламної діяльності в соціальних мережах М. Андрушкевич, О. Жегуса, О. Івасенко. Методи дослідження: для з’ясування специфіки використання рекламних засобів було використано такі методи: аналіз, описовий метод; для дослідження засобів SMM товарів та послуг: контент-аналіз, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод. Апробація кваліфікаційної роботи: - доповідь на тему «Специфіка SMM-комунікації українських брендів «Watsons», «Ферма», на X Міжнародній науково-практичній конференції «Current challenges of science and education», яка відбудеться 3-5.06.2024 року у м. Берлін, Німеччина; подано тези доповіді до збірника конференції. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше визначено та досліджено різновиди та функції засобів SMM в соціальних мережах українських виробників молочної продукції та косметичних послуг. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності рекламістів та PR-фахівців, а також може бути використана під час вивчення спецкурсів, семінарів та практичних занять.uk
dc.description.abstractEN : Borodina O. G. Advertising Communication of Producers of Goods and Services in Social Networks by SMM Methods. Zaporozhye 69 p. In the modern information space, advertising communications play a significant role in the promotion of any goods and services. Their effectiveness depends on careful planning and successful implementation of complex means that correspond to modern integrated advertising strategies. This is emphasized by the growing importance of Social Media Marketing tools in the development of creative concepts and the selection of optimal advertising communications. However, SMM tools in social networks of Ukrainian goods and services remain unexplored, which determines the relevance of our work. The object of the research is advertising communications of the "Farm" brand and "Watsons" services. The subject of the study is the specifics of using SMM tools in social networks of the "Farm" brand and "Watsons" services. The purpose of the study: to systematize scientific judgments regarding advertising communications, to investigate the specifics of the use of SMM tools in social networks, to characterize the SMM tools of Ukrainian producers of dairy products and services.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрекламні комунікаціїuk
dc.subjectзасоби SMMuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectтовариuk
dc.subjectпослугиuk
dc.subjectінтернет-рекламаuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectadvertising communicationsuk
dc.subjectSMM toolsuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectgoodsuk
dc.subjectservicesuk
dc.subjectinternet advertisinguk
dc.subjectconsumersuk
dc.titleРекламна комунікація виробників товарів і послуг у соцмережах засобами SMMuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borodina 2024.pdfРобота бакалавра1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.