Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19332
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавленко, Аліна Юріївна-
dc.date.accessioned2024-06-05T11:43:46Z-
dc.date.available2024-06-05T11:43:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19332-
dc.descriptionПавленко А. Ю. Рекламні засоби формування образу українського воїна в медіапросторі України : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 56 с.uk
dc.description.abstractUA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Рекламні засоби формування образу українського воїна в медіапросторі України» опрацьовано 35 джерел. Об’єктом дослідження є медіапростір України в умовах воєнного стану. Предметом дослідження є формування образу українського воїна в медіапросторі за допомогою інструментів реклами. Мета дослідження: виявлення впливу медіапростору на формування образу українського воїна в умовах воєнного конфлікту Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) дослідити та описати характеристики медіа-простору та виявити його роль у сучасному суспільстві; 2) проаналізувати роль соціальної реклами в формуванні образу українського воїна в медіапросторі; 3) здійснити аналіз ролі різних медіаформатів у формуванні образу українського воїна та підтримці військових дій; 4) розробити сценарій проєкту з метою формування образу українського воїна в медіапросторі України. Методи дослідження: аналіз наукової літератури, вивчення документальних джерел, контент-аналіз медіаматеріалів, аналіз соціальних мереж. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, приcвячені розгляду теоретичних підходів до медіа простору та засобів формування образу українського воїна таких вітчизняних дослідників: П. Боцула, Н. Голованова, Д. Григорова, О. Зінчина, О. Кирилюк, Д. Ковальова, Л. Охрименко, О. Подпружнікова, О. Селезньова, В. Слушаєнко, В. Токар, О. Черниш, М. Шклярський, Т. Шлемкевич та ін. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що здійснено спробу проаналізувати стан і перспективи застосування рекламних засобів для формування образу українського воїна в медіапросторі України. Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути використані в наукових доповідях, а також корисні для медіафахівців, громадських діячів, викладачів та студентів, що цікавляться питаннями медіа та воєнного конфлікту.uk
dc.description.abstractEN : In the modern world, the media space plays a decisive role in the formation of images of various social phenomena. Especially important is the influence of the media on the formation of the image of the Ukrainian warrior, who becomes a central figure in the media space of Ukraine. Advertising tools are important in this process, as they determine the ways and strategies of forming the image that is presented to society. The relevance of the chosen topic is determined not only by the state of war, but also by the need to understand and analyze the role of the media in creating the image of the Ukrainian military. The study of this topic becomes a necessary step in revealing the mechanisms of influence of advertising media on the formation of national consciousness and patriotic instructions of citizens. In addition, advertising strategies influence the perception of soldiers as professionals and heroes, which is important for sustaining military operations and combatant morale. Considering the relevance of the topic and the importance of advertising means in forming the image of the Ukrainian soldier in the media space, the study of this issue becomes so important that it can make a significant contribution to the understanding of the dynamics of the military conflict and the interaction between society and the military. A project is proposed that reflects an innovative approach to using social networks to achieve positive social impact. The analysis of this project provides an opportunity to consider the practical aspects of forming the image of a Ukrainian warrior and to determine ways to further improve communication strategies in the media space.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмедіапростірuk
dc.subjectукраїнський воїнuk
dc.subjectвоєнний конфліктuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectформування образуuk
dc.subjectстратегії медіаuk
dc.subjectmedia spaceuk
dc.subjectukrainian waruk
dc.subjectmilitary conflictuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectimage formationuk
dc.subjectmedia strategiesuk
dc.titleРекламні засоби формування образу українського воїна в медіапросторі Україниuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlenko 2024.pdfРобота бакалавра891.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.