Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетренко, Владислав Олександрович-
dc.date.accessioned2024-06-11T11:26:15Z-
dc.date.available2024-06-11T11:26:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19368-
dc.descriptionПетренко В. О. Бренд-менеджмент транснаціональних корпорацій на українському ринку споживчих товарів : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 44 с.uk
dc.description.abstractUA : Об’єкт дослідження: виступає ТНК Nestlé. Предмет дослідження: бренд-менеджмент транснаціональних корпорацій на українському ринку споживчих товарів. Мета роботи – управління портфелем брендів ТНК Nestlé на українському ринку споживчих товарів. Цілі кваліфікаційної роботи, що ставляться у відповідності з метою роботи: - розглянути теоретико - методогічні аспекти бренд - менеджменту в тнк; - розглянути сутність, види, типи та тенденції розвитку ТНК в сучасних умовах; - охарактеризувати брендинг у системі управління конкурентоспроможністю міжнародної компанії; - проаналізувати управління портфелем брендів ТНК Nestlé на українському ринку споживчих товарів; - розглянути бренд-менеджмент ТНК в глобальному конкурентному середовищі - провести аналіз діяльності ТНК Nestlé на українському та світових ринках; - провести дослідження проблем та перспектив розвитку концепції бренд-менеджменту Nestlé на українському ринку.uk
dc.description.abstractEN : The object of the study: TNK Nestlé stands out. Research subject: brand management of transnational corporations on the Ukrainian market of consumer goods. The purpose of the job is to manage the Nestlé TNC brand portfolio on the Ukrainian consumer goods market. The goals of the qualification work, which are set in accordance with the purpose of the work: - consider the theoretical and methodological aspects of brand management in TNC; - consider the essence, types, types and trends of TNC development in modern conditions; - characterize branding in the international company's competitiveness management system; - to analyze the management of the Nestlé TNC brand portfolio on the Ukrainian consumer goods market; - consider the brand management of TNCs in a global competitive environment - conduct an analysis of Nestlé TNC activities on the Ukrainian and world markets; - to conduct a study of the problems and prospects for the development of Nestlé's brand management concept in the Ukrainian market.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтранснаціональні корпораціїuk
dc.subjectбренд - менеджментuk
dc.subjectпортфель брендівuk
dc.subjectринок продуктів харчуванняuk
dc.subjectукраїнський та світові ринкиuk
dc.subjecttransnational corporationsuk
dc.subjectbrand managementuk
dc.subjectbrand portfoliouk
dc.subjectfood marketuk
dc.subjectukrainian and global marketsuk
dc.titleБренд-менеджмент транснаціональних корпорацій на українському ринку споживчих товарівuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Петренко_2024.pdfРобота бакалавра777.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.