Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДейдей, Вадим Віталійович-
dc.date.accessioned2024-06-11T11:42:09Z-
dc.date.available2024-06-11T11:42:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19370-
dc.descriptionДейдей В. В. Менеджмент маркетингових досліджень українського споживчого ринку транснаціональними корпораціями : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 42 с.uk
dc.description.abstractUA : Об’єкт дослідження: виступає ТНК McDonald's. Предмет дослідження: менеджмент маркетингових досліджень українського споживчого ринку транснаціональними корпораціями. Мета роботи – це управління дослідженнями споживчого попиту ТНК McDonald's на українському ринку. Цілі кваліфікаційної роботи, що ставляться у відповідності з метою роботи: - розкрити теоретико - методогічні аспекти маркетингових досліджень; - визначити сутність та напрямки маркетингових досліджень; - розглянути управління маркетингових досліджень у ТНК; - розглянути управління дослідженнями споживчого попиту ТНК McDonald's на українському ринку; - дослідити динаміку розвитку сучасних транснаціональних корпорацій на міжнародному ринку; - проаналізувати дослідження попиту послуг швидкого харчування ТНК McDonald's; - розглянути проблеми та перспективи розвитку ТНК McDonald's в Україні. Інформаційна база роботи. Наукові джерела: науково-методична література з маркетингу, також публікації в наукових журналах та конференціях, інтернет-ресурси, пов'язані з маркетинговими дослідженнями ТНК McDonald's.uk
dc.description.abstractEN : The object of the study: TNK McDonald's. Research subject: management of marketing research of the Ukrainian consumer market by transnational corporations. The purpose of the work is to manage consumer demand research of TNC McDonald's on the Ukrainian market. The goals of the qualification work, which are set in accordance with the purpose of the work: - reveal the theoretical and methodological aspects of marketing research; - determine the essence and directions of marketing research; - consider management of marketing research in TNC; - to consider the management of consumer demand research of TNC McDonald's on the Ukrainian market; - to investigate the dynamics of the development of modern transnational corporations on the international market; - to analyze the research of the demand for fast food services of TNC McDonald's; - to consider the problems and prospects of McDonald's TNC development in Ukraine. Work information base. Scientific sources: scientific and methodological literature on marketing, as well as publications in scientific journals and conferences, Internet resources related to the marketing research of TNC McDonald's.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectмаркетингові дослідженнняuk
dc.subjectтранснаціональні корпораціїuk
dc.subjectпослуги швидкого харчуванняuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjecttransnational corporationsuk
dc.subjectfast food servicesuk
dc.titleМенеджмент маркетингових досліджень українського споживчого ринку транснаціональними корпораціямиuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дейдей_2024.pdfРобота бакалавра596.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.