Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19371
Title: Дослідження споживчої поведінки клієнтів ТОВ «Урожай» в сфері продуктів харчування
Authors: Синявська, Яна Олександрівна
Keywords: опитування
анкетування
ринок продуктів харчування
споживчі уподобання
поведінка споживачів
маркетингова стратегія
surveys
questionnaires
food market
consumer likes
consumer behavior
marketing strategy
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: виступає ТОВ «Урожай». Предмет дослідження: дослідження споживчої поведінки клієнтів ТОВ «Урожай» в сфері продуктів харчування». Мета роботи – це розроблення пропозицій задля покращення ставлення споживачів до продукції ТОВ «Урожай». Цілі кваліфікаційної роботи, що ставляться у відповідності з метою роботи: - розглянути теоретико-методогічні основи дослідження споживчої поведінки; - розглянути сутність споживчої поведінки; - охарактеризувати чинники формування поведінки споживачів в сфері продуктів харчування. Основними завданнями кваліфікаційної роботи бакалавра є: - проаналізувати ставлення споживачів до продукції ТОВ «Урожай»; - провести аналіз організаційно-економічної характеристики ТОВ «Урожай»; - провести дослідження поведінки споживачів ТОВ «Урожай»; - розробити пропозицій задля покращення ставлення споживачів до продукції ТОВ «Урожай». Інформаційна база роботи. Наукові джерела: науково-методична література з маркетингу, публікації в наукових журналах та конференціях., фінансові звіти ТОВ «Урожай», інтернет-ресурси, а також сторінки компанії ТОВ «Урожай» на соціальних мережах.
EN : Object of the study: "Urozhai" LLC acts. The subject of the research: the study of the consumer behavior of the customers of "Urozhai" LLC in the field of food products. The purpose of the work is to develop proposals to improve the attitude of consumers to the products of Urozhai LLC. The goals of the qualification work, which are set in accordance with the purpose of the work: - consider the theoretical and methodological foundations of consumer behavior research; - consider the essence of consumer behavior; - to characterize the factors of formation of consumer behavior in the field of food products. The main tasks of the bachelor's qualification work are: - to analyze the attitude of consumers towards the products of Urozhai LLC; - analyze the organizational and economic characteristics of Urozhai LLC; - conduct research on the behavior of consumers of Urozhai LLC; - to develop proposals to improve the attitude of consumers towards the products of Urozhai LLC. Work information base. Scientific sources: scientific and methodological literature on marketing, publications in scientific journals and conferences, financial reports of Urozhai LLC, Internet resources, as well as company pages of Urozhai LLC on social networks.
Description: Синявська Я. О. Дослідження споживчої поведінки клієнтів ТОВ «Урожай» в сфері продуктів харчування : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. О. Мостовий. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 41 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19371
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Синявська_2024.pdfРобота бакалавра601.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.