Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШелухін, Юрій Ігорович-
dc.date.accessioned2024-06-12T06:52:44Z-
dc.date.available2024-06-12T06:52:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19375-
dc.descriptionШелухін Ю. І. Розробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів" : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. С. Верітова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 46 с.uk
dc.description.abstractUA : Об’єкт дослідження: виступає ТОВ «Запорізький завод кольорових металів». Предмет дослідження: стратегії маркетингу підприємства. Мета роботи – полягає у розробці стратегії маркетингу ТОВ «Запорізький завод кольорових металів». Результами кваліфікаційної роботи бакалавра будуть запропоновані рекомендації щодо стратегічної маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів», які, в подальшому, можуть бути використані на підприємстві. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: - розглянути теоретичні засади стратегічного маркетингу на підприємстві; - проаналізувати cутність стратегічного маркетингу; - дослідити види маркетингових стратегій; - провести дослідження маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»; - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»; - проаналізувати маркетингове середовище ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»; - запропонувати рекомендації щодо стратегічної маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів».uk
dc.description.abstractEN : The object of the study: LLC "Zaporizki Plant of Non-ferrous Metals" is represented. Subject of research: marketing strategies of the enterprise. The purpose of the work is to develop a marketing strategy for Zaporizhzhia Plant of Non-ferrous Metals LLC. The results of the bachelor's qualification work will offer recommendations regarding the strategic marketing policy of Zaporizhzhya Plant of Non-ferrous Metals LLC, which, in the future, can be used at the enterprise. To achieve the goal, the following tasks must be solved: - consider the theoretical foundations of strategic marketing at the enterprise; - analyze the effectiveness of strategic marketing; - research types of marketing strategies; - conduct research on the marketing policy of "Zaporizhsky Plant of Non-ferrous Metals" LLC; - consider the organizational and economic characteristics of the Zaporizhzhia plant of non-ferrous metals LLC; - analyze the marketing environment of "Zaporizhsky Plant of Non-ferrous Metals" LLC; - to propose recommendations regarding the strategic marketing policy of Zaporizhzhia Plant of Non-ferrous Metals LLC.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстратегія маркетингуuk
dc.subjectконкурентний аналізuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectстратегії розвиткуuk
dc.subjectстратегічний менеджментuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectcompetitive analysisuk
dc.subjectstrategic planninguk
dc.subjectdevelopment strategiesuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.titleРозробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів"uk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шелухін_2024.pdfРобота бакалавра736.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.