Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГєккієва, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-06-12T06:58:22Z-
dc.date.available2024-06-12T06:58:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19376-
dc.descriptionГеккієва А. О. Логістична стратегія TOB «НОВА ПОШТА» на міжнародних ринках : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 50 с.uk
dc.description.abstractUA : Об’єкт дослідження: процес розробки логістичної стратегії компанії ТОВ «НОВА ПОШТА» на міжнародних ринках. Предмет дослідження: теоретичні і практичні аспекти вдосконалення логістичної стратегії компанії ТОВ «НОВА ПОШТА». Мета дослідження полягає у поглибленому аналізі та обґрунтуванні логістичної стратегії компанії ТОВ «НОВА ПОШТА» на міжнародних ринках, розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення даного процесу. Методи дослідження. У процесі дослідження використані такі методи проведення економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (аналіз економічних показників та особливостей розвитку підприємства), монографічний (поглиблене вивчення мотиваційного процесу), експериментальний (обґрунтування основних напрямів удосконалення системи мотивації праці) тощо. Для досягнення мети було поставлено і вирішено такі завдання: визначити сутність логістичної стратегії; розглянути види логістичних стратегій; охарактеризувати етапи впровадження логістичних стратегій; обґрунтувати організаційно-економічну характеристику ТОВ «НОВА ПОШТА»; здійснити аналіз сучасного стану виходу логістичної компанії ТОВ «НОВА ПОШТА» на міжнародні ринки; розробити напрямки вдосконалення логістичної стратегії компанії ТОВ «НОВА ПОШТА». Інформаційною базою для дослідження стали спеціальна література з проблем теорії та практики виходу підприємства на міжнародні ринки, нормативні документи, статистичні дані ТОВ «НОВА ПОШТА». Практичне значення отриманих результатів полягає в розроблених напрямках вдосконалення логістичної стратегії компанії ТОВ «НОВА ПОШТА» на міжнародні ринки, що в кінцевому шляху призведе до підвищення отриманих прибутків та розвитку підприємства.uk
dc.description.abstractEN : Research Object: The process of developing the logistic strategy of the company LLC "NOVA POSHTA" in international markets. Research Subject: Theoretical and practical aspects of improving the logistic strategy of the company LLC "NOVA POSHTA". The purpose of the research is to conduct an in-depth analysis and substantiation of the logistic strategy of the company LLC "NOVA POSHTA" in international markets, and to develop practical recommendations for improving this process. Research Methods: In the course of the study, the following methods of conducting economic research were used: abstract-logical (theoretical generalizations and formation of conclusions), statistical-economic (analysis of economic indicators and features of enterprise development), monographic (in-depth study of the motivational process), experimental (substantiation of the main directions of improvement of the work motivation system), etc. To achieve the goal, the following tasks were set and solved: to define the essence of the logistic strategy; to consider types of logistic strategies; to characterize the stages of implementation of logistic strategies; to substantiate the organizational and economic characteristics of LLC "NOVA POSHTA"; to analyze the current state of the logistic company LLC "NOVA POSHTA" entering the international markets; to develop directions for improving the logistic strategy of the company LLC "NOVA POSHTA". The information base for the study included specialized literature on the problems of theory and practice of enterprise entering international markets, regulatory documents, statistical data of LLC "NOVA POSHTA". The practical significance of the obtained results lies in the developed directions for improving the logistic strategy of the company LLC "NOVA POSHTA" in international markets, which will ultimately lead to an increase in profits and development of the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectлогістична стратегіяuk
dc.subjectlogisticsuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectlogistic strategyuk
dc.titleЛогістична стратегія TOB «НОВА ПОШТА» на міжнародних ринкахuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Геккиева.pdfРобота бакалавра685.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.