Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорзун, Віталій Валерійович-
dc.date.accessioned2024-06-12T07:50:31Z-
dc.date.available2024-06-12T07:50:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19387-
dc.descriptionКорзун В. В. Збутова політика підприємства-імпортера ПАТ «Запоріжтрансформатор» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 53 с.uk
dc.description.abstractUA : Об’єктом дослідження в роботі виступає ТОВ “Запоріжтрансформатор”, основним напрямком діяльності якого є виробництво та реалізація трансформаторів. Предмет дослідження – сукупність науково-обґрунтованих принципів, методів і підходів до реалізації збутової політики підприємства. Метою роботи є на основі оцінки ефективності збутової діяльності ТОВ «ЗТР» визначити шляхи оптимізації процесу збуту. У роботі використано описові, порівняльні, розрахункові, статистичні та аналітичні методи дослідження. Для розкриття теми дослідження необхідно вирішити наступні завдання: - визначити сутність та методи збутової діяльності підприємства; - визначити стратегії збуту та їх особливості; - дослідити підходи до управління збутом в системі менеджменту міжнародного бізнесу; - дослідити сучасний стан та напрямки вдосконалення збутової політики підприємства-імпортера ПАТ «Запоріжтрансформатор»; - надати загальну характеристику ПАТ «Запоріжтрансформатор» та його збутової політики ; - визначити ефективність збутової політики ПАТ “Запоріжтрансформатор”; - запропонувати напрямки вдосконалення збутової політики ПАТ “Запоріжтрансформатор”. Інформаційною базою слугували вітчизняні та зарубіжні видання, матеріали преси та фактичні дані, щодо діяльності ТОВ «ЗТР».uk
dc.description.abstractEN : The object of research in the work is "Zaporizhtransformator" LLC, whose main activity is the production and sale of transformers. The subject of the study is a set of scientifically based principles, methods and approaches to the implementation of the company's sales policy. The purpose of the work is to determine the ways to optimize the sales process based on the assessment of the effectiveness of the sales activity of ZTR LLC. The work uses descriptive, comparative, calculation, statistical and analytical research methods. To reveal the research topic, the following tasks must be solved: - to determine the essence and methods of the enterprise's sales activity; - determine sales strategies and their features; - investigate approaches to sales management in the management system of international business; - to investigate the current state and directions for improvement of the sales policy of the importing enterprise "Zaporizhtransformator" PJSC; - provide a general description of PJSC "Zaporizhtransformator" and its sales policy; - to determine the effectiveness of the sales policy of PJSC "Zaporizhtransformator"; - to propose directions for improving the sales policy of PJSC "Zaporizhtransformator". The information base was served by domestic and foreign publications, press materials and factual data regarding the activities of LLC "ZTR".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectтрансформаторuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectsales policyuk
dc.subjecttransformeruk
dc.titleЗбутова політика підприємства-імпортера ПАТ «Запоріжтрансформатор»uk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Корзун_2024.pdfРобота бакалавра658.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.