Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГанцовський, Олексій Андрійович-
dc.contributor.authorГанцовский, Алексей Андреевич-
dc.contributor.authorHantsovskyi, Oleksii Andriyovich-
dc.date.accessioned2016-04-07T10:28:54Z-
dc.date.available2016-04-07T10:28:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/193-
dc.descriptionГанцовський О.А. Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «ПанМатрас») [Електронний ресурс] : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра ; спец. : 8.03060101 - менеджмент організацій і адміністрування / О.А. Ганцовський ; ЗДІА ; наук. кер. Л.М. Швець. – Запоріжжя, 2016. - 120 с.uk
dc.description.abstractUA : В роботі було досліджено теоретико-методологічні засади маркетингових конкурентних стратегій підприємства, розроблено аналітико-дослідницькі виміри формування маркетингових конкурентних стратегій підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «ПанМатрас»), а також запропоновано напрями удосконалення маркетингових конкурентних стратегій підприємства на ПП «ПанМатрас» в умовах ринкуuk
dc.description.abstractRU : В работе были исследованы теоретико-методологические основы маркетинговых конкурентных стратегий предприятия, разработаны аналитико-исследовательские измерения формирования маркетинговых конкурентных стратегий предприятия в условиях рынка (на примере ЧП ПанМатрас»), а также предложены направления совершенствования маркетинговых конкурентных стратегий предприятия на ЧП «ПанМатрас» в условиях рынкаuk
dc.description.abstractEN : The paper was investigated theoretical and methodological principles of marketing competitive strategies of the company, developed analytical and research dimensions of formation of marketing competitive strategies of enterprises in the market (for example PE "PanMatras"), and suggests directions for improvement marketing competitive strategies on PE "PanMatras" in market conditionsuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкурентні стратегіїuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectструктураuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectорганізаційно-управлінська структураuk
dc.subjectвиробництвоuk
dc.subjectSWOT – аналізuk
dc.subjectцінаuk
dc.titleФормування маркетингових конкурентних стратегій підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «ПанМатрас»)uk
dc.title.alternativeФормирование маркетинговых конкурентных стратегий предприятия в условия рынка (на примере ЧП «ПанМатрас»)uk
dc.title.alternativeFormation of competitive marketing strategies of the company in the market (for example PE “PanMatras”)uk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ганцовский.pdfмагістерська робота1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.