Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлахова, Дар’я Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-03-25T14:33:29Z-
dc.date.available2020-03-25T14:33:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1945-
dc.descriptionПлахова Д. О. Засоби атракції у друкованих медіа гендерного спрямування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. М. Плеханова. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 70 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота магістра «Засоби атракції у друкованих медіа гендерного спрямування» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 63 джерела. Об’єкт дослідження: жіночі журнали «Pink», «Cosmopolitan», «Життя і жінка», «Viva!», «Joy» (за період січень-листопад 2019 року). Предмет дослідження: вербальні та візуальні засоби атракції у глянцевих виданнях «Pink», «Cosmopolitan», «Життя і жінка», «Viva!», «Joy». Мета роботи полягає у визначенні засобів привернення читацької уваги (вербальних і невербальних) у жіночих журналах «Pink», «Cosmopolitan», «Життя і жінка», «Viva!», «Joy». Для досягнення мети нашого дослідження необхідно вирішити такі завдання: 1) визначити основні підходи до розуміння поняття «атракція»; 2) проаналізувати прийоми, ефекти залучення уваги аудиторії; 3) дослідити особливості спеціалізованих видань для жіночої аудиторії; 4) проаналізувати прояви атракції на сторінках жіночих видань; 5) виявити ефективні механізми залучення уваги на конкретних журналістських матеріалах. Методи дослідження. У процесі дослідження для досягнення мети і вирішення поставлених завдань використано такі комплекс теоретичних основ (системний аналіз, порівняння, узагальнення та систематизація), емпіричних (спостереження) методів, моніторинг медіа та узагальнення отриманих данних. Теоретичну основу кваліфікаційної роботи магістра складають праці таких вчених: О. Богуславська, О. Орлик, А. Іванченко, А. Москаленко, А. Мудрик, О. Сушкова, М. Сухомлин, В. Шевченко, Т. Шевчук, О. Байбакова, Д. Бучинська та інші. Сфера застосування. Отримані теоретичні та експериментальні результати дослідження можуть бути використані під час навчання, тренінгів, розробок концепцій видань.uk
dc.description.abstractEN : Plakhovа D. Remedies in print media of gender orientation, Zaporizhzhia, 2019 The purpose of the work is to identify the means of attracting attention in women magazines, finding the right audience. The object of the study is to use the attraction in women's magazines «Pink», «Cosmopolitan», «Life and Woman», «Viva!», «Joy» (January-November 2019). To achieve this goal, we used the following methods: a set of theoretical foundations (system analysis, comparison, generalization and systematization), empirical (observation) methods, media monitoring and generalization of the data obtained. The practical significance of the results of the research: developments can be of interest to journalists, editors, psychologists. The obtained theoretical and experimental results of the research can be used during training, trainings, development of concepts of publications.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectатракціяuk
dc.subjectжурналuk
dc.subjectгендерuk
dc.subjectЗМІuk
dc.subjectглянецьuk
dc.subjectперіодичне виданняuk
dc.subjectзасоби залучення уваги аудиторіїuk
dc.subjectattractuk
dc.subjectjournaluk
dc.subjectgenderuk
dc.subjectmediauk
dc.subjectlookuk
dc.subjectperiodic editionuk
dc.subjectmeans of attractionuk
dc.titleЗасоби атракції у друкованих медіа гендерного спрямуванняuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом ПДФ.pdfМагістерська робота1.16 MBAdobe PDFView/Open
ТИТУЛ ПДФ.pdfМагістерська робота332.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.