Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19464
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКосенко, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-06-20T07:48:23Z-
dc.date.available2024-06-20T07:48:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19464-
dc.descriptionКосенко М. В. Розвиток емоційної сфери дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник А. О. Неманежина. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 67 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 67 сторінці друкованого тексту, містить 8 рисунків, 8 таблиць, 2 додатка. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єкт дослідження – емоційна сфера дітей старшого дошкільного віку. Проблема емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку усе частіше привертає увагу педагогів і психологів. Оскільки соціум нашої сучасності відчуває значну кількість проблем, пов’язаних з прискореним ритмом життя, професійними особливостями, інноваційними технологіями, викликаючи інтелектуальне, духовне, емоційне, фізичне напруження. Необхідні умови розвитку дітей старшого дошкільного шкільного віку відображено у низці законодавчо-нормативних освітніх документів України: Законі України «Про освіту», Базовому компоненті дошкільної освіти. Сучасні дослідження у галузі психології і фізіології людини дозволяють стверджувати, що у дорослих і дітей спостерігається брак відповідальності, підвищений рівень тривожності, агресивність, якісні зміни у міжособистісних, міжгрупових взаємовідносинах, у ставленні до різних життєвих обставин. Таким чином, питання розвитку емоційної сфери дітей старшого дошкільного віку є дуже важливим, оскільки емоційний світ дітей відіграє важливу роль у розвитку розумових і вольових процесів, у засвоєнні сформованих суспільством моральних норм, а також є важливим етапом формування особистості загалом. Наукова новизна дослідження у тому, що узагальнено сутність поняття «емоційна сфера»; розширено уявлення про особливості розвитку емоційної сфери дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапії; розроблено програму розвитку емоційної сфери дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапії.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 67 pages of printed text, contains 8 figures, 8 tables, and 2 appendices. The list of references includes 50 sources. The object of research is the emotional sphere of older preschool children. The problem of emotional development of children of older preschool age increasingly attracts the attention of teachers and psychologists. Since the society of our time experiences a significant number of problems related to the accelerated rhythm of life, professional features, innovative technologies, causing intellectual, spiritual, emotional, physical stress. The necessary conditions for the development of children of senior preschool school age are reflected in a number of legislative and normative educational documents of Ukraine: the Law of Ukraine "On Education", the Basic Component of Preschool Education. Modern research in the field of human psychology and physiology allows us to state that adults and children have a lack of responsibility, an increased level of anxiety, aggressiveness, qualitative changes in interpersonal and intergroup relationships, in attitudes to various life circumstances. Thus, the issue of the development of the emotional sphere of older preschool children is very important, since the emotional world of children plays an important role in the development of mental and volitional processes, in the assimilation of moral norms formed by society, and is also an important stage of personality formation in general. The scientific novelty of the study is that the essence of the concept of "emotional sphere" is summarized; expanded understanding of the peculiarities of the development of the emotional sphere of older preschool children by means of art therapy; a program for the development of the emotional sphere of older preschool children by means of art therapy was developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectарт-терапіяuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectемоційна сфераuk
dc.subjectпочуттяuk
dc.subjectart therapyuk
dc.subjectsenior preschool childrenuk
dc.subjectemotionsuk
dc.subjectemotional sphereuk
dc.subjectfeelinguk
dc.titleРозвиток емоційної сфери дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапіїuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Косенко М.В..pdfРобота бакалавра928.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.