Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19485
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнастасов, Вячеслав Сергійович-
dc.date.accessioned2024-06-20T11:19:24Z-
dc.date.available2024-06-20T11:19:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19485-
dc.descriptionАнастасов В. С. Шляхи і методи забезпечення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Нова Пошта» на зовнішніх ринках : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Є. B. Маказан. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 47 с.uk
dc.description.abstractUA : Предмет дослідження: «Шляхи і методи забезпечення конкурентоспроможності підприємства ТОВ Нова Пошта на зовнішніх ринках" Об’єкт дослідження: ТОВ «НОВА ПОШТА». Мета роботи: пропозиції та розробки шляхів і методів підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «НОВА ПОШТА». Методи дослідження: теоретичні дослідження та порівняльний аналіз . теоретичне узагальнення та порівняння, статистичний аналіз, фінансово-економічний аналіз та аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, графічне представлення результатів досліджень. У теоретичній частині роботи визначено, що зовнішньоекономічна діяльність є одним із ключових елементів діяльності підприємства. Виділено основні внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на зовнішньоекономічну діяльність підприємства. На основі аналізу ефективності організації зовнішньоекономічною діяльністю підприємства, узагальнено заходи, що орієнтовані на удосконалення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства та підвищення її ефективності: удосконалення фінансової політики, ретельний аналіз внутрішнього та зовнішнього середовищ країн-партнерів, орієнтація на українських клієнтів закордоном.uk
dc.description.abstractEN : The subject of the study: "Ways and methods of ensuring the competitiveness of Nova Poshta LLC in foreign markets" Research object: "NOVA POSHTA" LLC. The purpose of the work: suggestions and development of ways and methods of increasing the competitiveness of the "NOVA POSHTA" LLC. Research methods: theoretical studies and comparative analysis. theoretical generalization and comparison, statistical analysis, financial and economic analysis and analysis of the internal and external environment of the enterprise, graphic presentation of research results. In the theoretical part of the work, it is determined that foreign economic activity is one of the key elements of the enterprise's activity. The main internal and external factors influencing the foreign economic activity of the enterprise are highlighted. On the basis of the analysis of the effectiveness of the organization of the enterprise's foreign economic activity, measures aimed at improving the management of the enterprise's foreign economic activity and increasing its efficiency are summarized: improvement of financial policy, thorough analysis of the internal and external environments of partner countries, targeting Ukrainian clients abroad.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk
dc.subjectшляхи та методи підвищення конкурентоспроможностіuk
dc.subjectпоштовий ринокuk
dc.subjectвихід на зовнішні ринкиuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectзовнішнє середовищеuk
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk
dc.subjectforeign economic activityuk
dc.subjectways and methods of increasing competitivenessuk
dc.subjectpostal marketuk
dc.subjectaccess to foreign marketsuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectexternal environmentuk
dc.subjectinternal environmentuk
dc.titleШляхи і методи забезпечення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Нова Пошта» на зовнішніх ринкахuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Анастасов_2024.pdfРобота бакалавра979.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.