Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКутузова, Поліна Юріївна-
dc.date.accessioned2024-06-20T12:50:51Z-
dc.date.available2024-06-20T12:50:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19507-
dc.descriptionКутузова П. Ю. Соціально-психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладів освіти : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. В. Спіцина. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 28 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 28 сторінках друкованого тексту, 2 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 15 джерел. Об’єкт дослідження – психолого - педагогічний супровід. Внаслідок несприятливих ендогенних та екзогенних факторів, існує тенденція до збільшення кількості дітей з проблемами, що пов’язані з загальним розвитком та відхиленнями у психофізичному здоров'ї, з порушенням поведінки. Загальна основна особливість таких дітей є затримкою чи порушенням у розвитку, проте категорія дітей вкрай однорідна. За даними ООН, у світі налічується приблизно 450 мільйонів людей із порушеннями психічного та фізичного розвитку. Це становить 1/10 години людей. Дані всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) свідчать, що кількість таких жителів у світі досягає 13% (3% дітей народжуються з вадами інтелекту та 10% дітей з іншими психічними та фізичними вадами) всього у світі близько 200 мільйонів дітей з обмеженими можливостями. Наукова новизна дослідження полягає у вивченні соціально-психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладів освіти. Ця тема важлива, оскільки діти з особливими потребами потребують спеціального підходу та підтримки для їхнього навчання та соціальної адаптації.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 28 pages of printed text, 2 tables, 2 figures. The list of references includes 15 sources. The object of research is psychological and pedagogical support. As a result of unfavorable endogenous and exogenous factors, there is a tendency to increase the number of children with problems related to general development and deviations in psychophysical health, with behavioral disorders. The general main feature of such children is a delay or a developmental disorder, but the category of children is extremely homogeneous. According to the United Nations, there are approximately 450 million people with mental and physical disabilities in the world. That's 1/10th of an hour of people. Data from the World Health Organization (WHO) show that the number of such people in the world reaches 13% (3% of children are born with intellectual disabilities and 10% of children with other mental and physical disabilities), in total there are about 200 million children with disabilities in the world . The scientific novelty of the research consists in the study of social and psychological support of children with special educational needs in the conditions of educational institutions. This topic is important because children with special needs need a special approach and support for their learning and social adaptation.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінвалідuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk
dc.subjectсупровідuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectdisabled personuk
dc.subjectinclusionuk
dc.subjectpsychological supportuk
dc.subjectsupportuk
dc.subjecteducationuk
dc.titleСоціально-психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладів освітиuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кутузова П.Ю..pdfРобота бакалавра881.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.