Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19534
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедоренко, Єлизавета Василівна-
dc.date.accessioned2024-06-21T07:35:13Z-
dc.date.available2024-06-21T07:35:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19534-
dc.descriptionФедоренко Є. В. Технологія Immersion-journalism на телебаченні : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. І. Тернова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 88 с.uk
dc.description.abstractUA : Тема кваліфікаційної роботи бакалавра: «Технологія Immersion-journalism на телебаченні» Обсяг основного тексту: 37 сторінок. Кількість використаних джерел – 21. Мета роботи – розробка телевізійного проєкту, що зосереджується на інструментах імерсивної журналістики, задля досягнення більшої уваги глядачів щодо теми української міфології як частини культурної спадщини України. Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання: - з’ясувати значення «журналістське занурення», «імерсивна журналістика» у науковому полі; - проаналізувати та описати особливості застосування імерсивної журналістики, зокрема у телевізійних програмах; - дослідити основні технології та методи використання імерсивної журналістики у телевізійних проєктах; - розробити проєкт телевізійної програми на тему української міфології, в якій використані інструменти імерсивної журналістики. Об’єкт дослідження – це імерсивна журналістика та її технології, як інноваційні методи роботи журналіста, що розширюють можливості створення телевізійних проєктів. Предмет дослідження – використання технології імерсивної журналістики як методу створення контенту про українську культуру, а саме телевізійної програми «Міфологічна Україна». Формально-змістові характеристики проєкту. Творчий проєкт є циклом інформаційних сюжетів для телевізійних новин із використанням різних прийомів і засобів монтажу. Цикл сюжетів складається з 10 матеріалів соціальної спрямованості хронометражем до 4 хвилин кожний. У сюжетах використовуються 4 засоби художнього монтажу (за крупністю планів, за напрямком руху, монтаж за світлом, монтаж за кольором), інструментарій жанрового монтажу (кліповий монтаж, візуальні та звукові ефекти, використання деталізації та нестандартного поєднання крупності кадрів). Реалізований проєкт демонструє залежність використання засобів монтажу від тематики й проблематики телевізійних сюжетів, а також від задуму автора матеріалів.uk
dc.description.abstractEN : The topic of the bachelor’s qualification work: Immersion-journalism technology on television. Volume of the main text: 37 pages. The number of sources used is 21. The purpose of the work is the development of a television project focusing on the tools of immersive journalism, in order to achieve greater attention of viewers to the topic of Ukrainian mythology as part of the cultural heritage of Ukraine. To achieve the goal we performed the following tasks: to find out the meaning of «journalistic immersion», «immersive journalism» in the scientific field; to analyze and describe the peculiarities of using immersive journalism, in particular in television programs; to investigate the main technologies and methods of using immersive journalism in television projects; to develop a project of a television program on the topic of Ukrainian mythology, in which the tools of immersive journalism are used. The object of research is immersive journalism and its technologies, as innovative journalistic methods of work that expand the possibilities of creating television projects. The subject of the research is the creation of the TV program project «Mythological Ukraine», which uses the technologies of immersive journalism as a method of the latest presentation of content, which in turn reveals the possibilities of immersive journalism as a method of creating content about Ukrainian culture. The creative project is a cycle of informational stories for television news using various techniques and means of editing. The cycle of stories consists of 10 materials of a social orientation with a duration of up to 4 minutes each. The plots use the means of artistic montage (by the size of plans, by the direction of movement, montage by light, montage by color), the tools of genre montage (clip montage, visual and sound effects, the use of detail and a non-standard combination of frame sizes). The implemented project demonstrates the dependence of the use of editing tools and issues of television plots, as well as on the intention of the author of the materials.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectімерсивна журналістикаuk
dc.subjectтелевізійний проєктuk
dc.subjectжурналістське зануренняuk
dc.subjectжанровий монтажuk
dc.subjectтехнології інформаційних сюжетівuk
dc.subjectтехнологічні аспекти телевізійних програмuk
dc.subjectвиди монтажуuk
dc.subjectimmersive journalismuk
dc.subjecttelevision projectuk
dc.subjectjournalistic immersionuk
dc.subjectgenre montageuk
dc.subjecttechnologies of information storiesuk
dc.subjecttypes of montageuk
dc.subjecttechnological aspects of television programsuk
dc.titleТехнологія Immersion-journalism на телебаченніuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedorenko 2024.pdfРобота бакалавра718.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.